Miten tällaista voi tapahtua?

Vierailija

Teini kävi yhtäkkiä kimppuuni, löi nyrkeillä naamaan useita kertoja ja potki jalkoihini. Tartuin tukasta kiinni, jotta sain hänet irti itsestäni ja oletin tilanteen rauhoittuvan. Mutta kävikin niin, että juoksi karkuun isänsä luo, joka ei ole ollut elämässään ollenkaan läsnä ja isä teki lastensuojeluilmoituksen minun pahoinpitelystäni.

Pohjatietoina, että teini alkoi seukkaamaan ulkomaalaisen pojan kanssa 4 kk sitten ja koulunumerot painuivat 2 taaksepäin joka ikinen ja yksiluokka menossa.

Voin siis saada tuosta tukasta kiinni ottamisesta pahoinpitelysyytteen, vaikka itse asin ensin nyrkeistä ja potkuista oikein kunnolla. Kyseessä melkein 16v.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Niin ja koeviikko menossa. Joka päivä jotain ja huone kuin kaatopaikka. Ei myöskään vastannut puhelimeen eikä tekstiviesteihin kun yritin saada kiinni ennen tapahtunutta. Seurustelu alkanut 4 kk sitten ja sen jälkeen kaikki mennyt pieleen!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei tuollaista pitäisi tapahtua ollenkaan.

No ei todellakaan. Olen itsekin kuin puulla päähän lyöty. Kaikki tapahtui ihan puolessa minuutissa ja täysin odottamatta. ap.

Vierailija

Tottakai tuo voi tapahtua. Teini ei todennäköisesti ole kertonut isälleen, että mitä teki ensin.

Kai itse kävit lääkärissä ja teit riskosilmituksen pahoinpietelystä?

Missä maassa tapaavat ulkomaalaisen pojan kanssa ja miten? Skypessäkö?

Vierailija

Nyt on kuitenkin sellainen tilanne, että tämä teinini ei saa ottaa minuún mitään yhteyttä kunnes tilanne on selvitetty. Ilkeä isänsä ja naisensa ottivat yhteyttä hätäkeskukseenja sosiaaliäivystykseen, jotka tekivät johtopäätöksen, että lapseni ei ole turvallista olla kotona luonani.

Olen oikeasti hajota kappaleiksi, sillä  tämä ex- mieheni, lasteni isä on tehnyt koko perheen elämästä helvettiä vuosikaudet ja jos minua nyt syytetään jostain pahoinpitelystä niin olen kyllä ihan ihmeissäni todella. 

Lue

Vierailija kirjoitti:
Tottakai tuo voi tapahtua. Teini ei todennäköisesti ole kertonut isälleen, että mitä teki ensin.

Etkö ole seurannut suomen tilannetta? Täällä on kohta enemmän ulkomaalaisia tuon iläisiä kuin suomalaisia..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

En käynyt. Rakastan tytärtäni, eikä meillä ole koskaan ollut ongelmia. Poikaystävä on viisi vuotta vanhempi ja asuu samassa kaupungissa kuin me. Ei vaan osaa kunnolla kieltämme.  Ei se poikaystävä sinänsä ole ongelma vaan se, mihin tyttö on käyttänyt aikansa ja kun kaikista tärkein kouluvuosi menossa jatkon suhteen...ap.

En ole tytölle vihainen, koska meillä olleet aina hyvät välit - enemmänkin olen järkyttynyt siitä, mitä tästä seurasi kaiken kaikkiaan ja mitä tulee seuraamaan.

Vierailija

Vastenmielinen lähes aikuinen ihminen kyseessä!Tee selväksi että kotiin ei ole tulemista ennen kun on kunnolla pyytännyt anteeksi ja luvannut ettei tule toistumaan.ja jos ei meininki muutu hankkiudu eroon siitä menköön vaikka sinne isälleen.Kauankohan isäpapa tollasta natua kattelee nurkissaan?

Vierailija

Teini kävi yhtäkkiä kimppuun ei mene läpi. Mitä sanoit sitä ennen? Montako kertaa olit sitä ennen sanonut pahasti? Henkinen väkivalta voi johtaa fyysiseen reaktioon.

Vierailija

Et ole tytölle vihainen, koska tiedät että suuttui sanoistasi? Pelkäät seurauksia ja sitä, että olet omalta osalta vastuussa kasvatusmetodeistasi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten tuo ulkomaalaisen kanssa seurustelu liittyy tähän asiaan?

Sillä tavalla, ettei heillä ole yhteistä kieltä ja tyttö käyttää kaiken ajan tuon kielen opiskelun, mikä on läksyistä ja kokeista pois. En ole rasisti ollenkaan. ap.

Vierailija

Miten joku voi olla noin kädetön lapsensa kanssa?! Olisko nyt heräämisen paikka ja aika tehdä lapsesta lastensuoljeluilmoitus ennen kun pahoinpiteleen jonkun ulkopuolisen?!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat