Mitä mieltä ihmisestä, jolla on akne?

Vierailija

Olen reilu parikymppinen, ihan mukana tyttö. Minulla on kuitenkin melko paha akne, jota en ole saanut tähän mennessä vieläkään pois. Talvi ja kylmä ilma vielä pahentavat sitä. Mitä mieltä olette ihmisistä, joilla on akne? Etenkin miehet: häiritseekö akne naisella?

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Roaccutane on auttanut kaikilla. Itselläni ja tuttavilla. Kokeile.

Haluaisin saada mahdollisimman luonnollisella keinolla hoidettua pois, mutta kohta varmaan täytyy siirtyä järeämpiin keinoihin :( Roa vissiin kuivattaa aika paljon ihoa? ap

Vierailija

Hoitamaton akne ja aknearvet pilaavat kyllä kenen tahansa ulkonäön vaikka muuten olisi kuinka kaunis.Akne tekee myös tosi epäsiistin oloiseksi.Hae Roaccuttan kuuri ja loista sisäisellä kauneudellasi!

Vierailija

Onhan se jotenkin hirveän järkyttävää. Kyllä olen monesti jäänyt toljottamaan suu auki akneolioita. Voiko heitä ihmisiksikään kutsua? Että öööö joo...

Vierailija

Finninaamat on kaikki huonoja ihmisiä joihin ei kannata tutustua.

Vakavissaan en näe mitään ongelmaa aknessa ja pidän monia aknesta kärsiviä naisia kauniina. Ehkä syynä on se, että itsellänikin on aikoinaan ollut aika paha akne eikä sitä osaa ajatella mitenkään pahana tai toista huonontavana asiana. Kaikilla on joskus finnejä, toisilla vaan enemmän kuin toisilla. Myönnän, että olin aika kateellinen tytöille kun he pystyivät peittämään aknensa meikillä, mutta jos itse olisin tehnyt siten niin olisin varmaan hakattuna jossain katuojassa tai sitten minut olisi poltettu homona roviolla, kaikki varmaan tietää miten suvaitsevaisia teinipojat osaa olla.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei välttämäti haittaa... by the way oletko kokeillut syödä sinkkiä...

Jep, syön tälläkin hetkellä mutten ainakaan ole huomannut mitään eroa.

kari....

Ok. Millä annoksella syöt? Ihon voisi rasvata biothermin tuotteilla pesun jälkeen, on raikas ja iho ei rasvotu niin paljoa... meikkien käyttö pois...??

Vierailija

No mitä akne nyt haittaisi? Eihän sille itse voi mitään ja eikös se lähde itsestään pois ennemmin tai myöhemmin. Varmaan itsellesi suurempi ongelma kuin muille?

Vierailija

Ei se Roa kaikilla auta. Itse olen syönyt kaksi kuuria ja aina akne palannut takaisin. On ilmeisesti hormonaalista aknea enkä valitettavasti voi syödä hormonivalmisteita.  

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat