Uskaltaisiko laittaa kuvan deittisivustolle?

Vierailija

.

Kommentit (12)

Vierailija

Näin miehenä ainakin melkein turha odottaa mitään vastausta ilman kuvaa.  Tosin aika surkeaa se anti on kuvankin kanssa.  Naisten markkinat netissä.

Vierailija

Kylla. Saan nyt varmaan paskaa niskaani mutta koen etta jos en laita kuvaa, olen jotenkin eparehellinen/johdan harhaan. Ulkonako on kuitenkin suurimmalle osalle tarkea asia ainakin aluksi kun vetovoimasta puhutaan. Haluan miehen joka tuntee vetoa minuun persoonani JA ulkonakoni takia, ja samaa etsin miehista. En ole mikaan kedon kaunein kukkanen enka halua etta joudun jossain vaiheessa "paljastamaan" asian kun ollaan jo juteltu kauan. 

Vierailija

Mulla oli kotisatamassa pari vuotta ilmoitus kuvan kanssa. Yhden kerran kävin treffeillä ja sitten luovutin ja poistin koko profiilin.

Vierailija

Mikähän mahtaa olla pahinta, mitä voi tapahtua, jos sen kuvan laittaa? Mulla se oli se, että löysin nykyinsen vaimoni. Muiden varoittavia esimerkkejä otetaan varmaan vastaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En uskaltaisi. Lähinnä nolottaisi ajatus, että joku tuttu näkisi ilmoitukseni ja tietäisi että haen seuraa deittisivustoilta.

Millähän asialla se tuttu siellä sivustolla sitten mahtaisi olla?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat