Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähdin pettäjän matkaan, nyt mies petti minua

Vierailija

Iskin naimisissa olevan miehen (työkaveri). Liehittelyyn kului aikaa useampi kuukausi. Puolisen vuotta olimme salasuhteessa, sen jälkeen mies otti avioeron ja noin vuosi seurustelumme alkamisesta muutti omilleen.

Olemme seurustelleet nyt neljä vuotta ja mies jäi kiinni pettämisestä. Tämä tapahtui pari kuukautta sitten. Yhtenä päivänä kun huusin miehelle, hän rupesi huutamaan takaisin, että sitä saat mitä tilasit.

Näinhän se tietenkin loogisesti ajatellen on. Onko tämä tilanne mielestänne jotenkin oma mokani?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Yhtenä päivänä kun huusin miehelle, hän rupesi huutamaan takaisin, että sitä saat mitä tilasit.

Näinhän se tietenkin loogisesti ajatellen on. Onko tämä tilanne mielestänne jotenkin oma mokani?

Ketä muuta ajattelit miehen (puolison) valinnasta syyttää kuin itseäsi?

Vierailija

Mummoni tapasi sanoa jotenkin näin, että toisen onettomuudelle rakennettu onni kestää harvoin. Eli sinä pelasit mahdollisuutesi onnelliseen parisuhteeseen rikkomalla tuon ensimmäisen pariskunnan suhteen.

Vierailija

Joo munki exän mun jälkeinen ex tuli kerran baarissa kertomaan että hänelle kävi kuten minulle. Oijoi, oli vaikeaa olla myötätuntoinen mutta pystyin siihen, kunnon kansalainen kun olen. Kyllä se karma tavoittaa.

Vierailija

Tiesit ottaessasi. Mullakin oli tuossa yksi varattu tarjolla, mutta en lähtenyt suhteeseen, koska juuri tuo on odotettavissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joo munki exän mun jälkeinen ex tuli kerran baarissa kertomaan että hänelle kävi kuten minulle. Oijoi, oli vaikeaa olla myötätuntoinen mutta pystyin siihen, kunnon kansalainen kun olen. Kyllä se karma tavoittaa.

Mä en edes viitsisi yrittää olla myötätuntoinen tuossa tilanteessa. Saattaisin jopa naurahtaa hieman.

Vierailija

Aloituksestasi tulee mieleen entinen naapurissa asunut tuttava, jonka suuri rakkaus jätti raskaana olleen avopuolisonsa. Kuulemma miehen ex-avokki oli ollut todella inhottava ihminen. Tuttavan sanojen mukaan kyseinen mies oli "hyvä saalis" ja menivät naimisiin parissa vuodessa suhteen alkamisesta.

Jostain syystä kellekään ulkopuoliselle ei tullut yllätyksenä, että mies petti tätä tuttavaakin. Hän itsekin sitten pohdiskeli, että ehkei miehen ex tainnut kovin kauhea hirviö ollakaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Odotitko ihan oikeasti jotain muuta?

Kyllähän ne usein odottaa. Akat on tyhmiä ja sinisilmäisiä.

Vierailija

Juu näin käy AINA. Kynnys on matala. Pettäminen on kuin kulkutauti, samat pettää yhä uudestaan ja valitettavasti samoja killtejä uskollisia petetään yhä uudestaan. En tunne ketään pettäjää kuka olisi tehnyt sen vaan kerran.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat