Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pihlajiston ryhmäkoti

Vierailija

Mihin voin valittaa paikasta!? Paikka on ilmeisesti helsingin kaupungin kerrostalossa. Vittu aamusta iltaan täysii soittaa radioo vaikka kerrostalossa musiikki kuuluu joka kerrokseen. Olen juuri synnyttänyt ja väsynyt ja tässä metelissä ei voi silmäystäkään nukkua. Musiikia voi kuunnella mutta onko pakko niin kovalla. Hoitajat istuvat vaan röökillä jonka lemu leijailee meiädn partsille hoitais niitä paremmin!! Sori valitus niin turhauttavaa.. Elikkä tietääkö kukaan minne voi valituksen tehdä?

Kommentit (7)

Vierailija

Mikset soita poliisille :D meidän naapurissa kun oli musiikki kovalla aamuyöllä, niin soitettiin poliisit ja asiasta käytiin heille sanomassa, musiikki loppui siihen.
Mutta kerta musiikkia ei yöllä soiteta kovaa (?) niin asiasta ei varmaankaan voi minnekkään edes ilmoittaa koska saahan sitä kuunnella aamusta iltaan mutta yleisen hiljaisuuden jälkeen ei.

Vierailija

Mihin aikaan hiljaisuus on ..musiikkia soitetaan välillä 00.00 asti ja alkaa aamulla aikasin. Saako päivällä tosiaan soittaa noin kovalla musiikkia hemmetti sentään tulen hulluksi pian olen itse ovella raivoamassa on nämä hormonit kyllä aikamoisia. Vittu mitä hoitajia siellä.. Miettisivät vähän.

Vierailija

Ehdottaisin kanssa tuota soittamista. Ketuttaa varmaan ihan järjettömästi, mutta yritä olla rauhallinen ja sovitteleva.

lallaa

Hyvä idea toi maalle muutto! Siellä voit rauhassa pakeltaa paskaas. Oikein yks horkka hyrrä siinä.. Eihän tässä maailmassa ole ku valittaminen nykyään muodissa.. Mitään muuta elämääsi ei varmaan mahdu.. Nuku yöllä niinku muutkin..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat