Lapseni oli salaa käynyt ostamassa energiajuomaa

Vierailija

Lapseni 13v kävi salaa ostamassa es nimistä energiajuomaa koulun jälkeen. Jäi kiinni kun löysin tyhjän tölkin hänen huoneesta. Nyt on tän päivän kotiarestissa. Meillä ei tuommosia myrkkyä juoda. Juokoot kahvia mikäli piristystä haluaa.

Kommentit (5)

Vierailija

Meillä on ihan normaalisti saanut maistaa energiajuomia, ei ole kielletty. Maistanut on, mutta ei ole makuun mieltynyt, kokonaista purkkiakaan ei ole juonut.

Vierailija

Voi ei, noin meilläkin pojan "perjantai-pärinät" alkoi. Eka luulin, et ihan harmitonta ajanviettoa, mutta kun googlettaa näitä tarinoita mitä niissä oikeesti tapahtuu niin en voinut enään katsoa pikkuistani samoin silmin. :(

Vierailija

Minulla kaksi teini- ikäistä poikaa. Välillä noita tölkkejä löytyy. Max 1/vko. Minä pidän tärkeämpänä hyvää ihmissuhdetta, hyvää keskusteluyhteyttä, kuin energiajuomattomuutta. Itse ajattelen, että loppupeleissä sillä on enemmän merkitystä.

Vierailija

Voi jessus. Kai sä syötät penskalles vaan kotipihalle kasvatettuja ja teurastettuja elukoita? Munat, voit, maidot jne tietenkin kans omasta takaa

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat