Olen 14-vuotta masennuslääkkeitä syönyt, kysy mitä vain.
Juups, eli masennukseen, ahdistukseen ja pakko-oireisiin sain lukiossa aikoinaan lääkityksen pikemminkin viime tingassa kuin liian ajoissa. Vihaan lääkevastaisuutta, koska itse olen lääkkeestä niin paljon hyötynyt.
Kysy, mitä haluat tietää.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Pink Floydin paras levy?
Entä King Crimsonin?
Pink Floydilta mielestäni Dark side of the moon. KC:stä mulla ei ole tietoa tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuuko mikään enää miltään?
Tuntuu ihan normaalisti. Mitä nyt en rupea itkemään julkisilla paikoilla jokaisen asian takia.
On yleinen harhaluulo, että masennuslääke jotenkin "poistaisi" tunteet. Sitä se ei tee, vaikka joskus sitä todella toivoisinkin.
Onko sinulta ikinä testattu kilpirauhasarvoja?
Sekin, kun voi olla syy noihin oireisiin.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulta ikinä testattu kilpirauhasarvoja?
Sekin, kun voi olla syy noihin oireisiin.
Ajoittaisen väsymyksen takia olen testauttanut kilpirauhasarvot kahdesti. Edellisellä kerralla(tänä vuonna) arvot olivat pikemminkin liika- kuin vajaatoiminnan puolella, mutta normaalit. Sittemmin väsymyksen syyksi paljastui liian vähäinen ja laadultaan huono uni. Mittasin beddit laitteella.
Täällä 24vuotias joka aloittanut 12 vuotiaana syömään masennuslääkkeitä. Ongelman syy on tiedossa ja hoidettu yhteensä 5 vuotta terapiassa.
Minulle sanottiin, että tulen syömään luultavasti koko elämän lääkkeitä, koska minulla on ollut 3 vakavaa masennusjaksoa. Psykiatrin mukaan kun on alttius sairastua masennukseen toistuvasti on parempi syödä lääkkeitä.
vuosi sitten psykiatri määräsi vahingossa väärää lääkettä ja en huomannut sitä. heti vointi romahti joten itse ainakin hyödyn lääkkeistä. Mielummin otan lääkkeitä kuin haudon itsemurhaa ahdistuksen takia.
Jaksamista sinulle, Vierailija.
Aika hurja moka, että lääkäri määräsi väärää lääkettä. :O
Tuntuuko mikään enää miltään?