Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä iässä (perusnätti ->) nainen tajuaa että kaikki miehet/pojat haluavat naida häntä

Vierailija

Tuleeko se samantien teini-iän kynnyksellä vai kestääkö siinä jonku aikaa? Ihan vilpittömästi kyselen miehenä. Tuntuisi hienolta omata itsekkin tuollainen valta tekemättä mitään muuta kuin näyttämällä nätiltä. Koitetaan pitää keskustelu asialinjalla!

Sivut

Kommentit (153)

Vierailija

Osa on tuommoisia teinistä pitäen, tiedostavat viehätysvaltansa ja paneskelevatkin ympäriinsä. Itse en suostu uskomaan tuommoista kaikista miehistä. Ja kauhistuttaa ajatus että miehet ajattelis noin itsestä.

Vierailija

Minä ainakin tajusin vasta paljon teini-ikää myöhemmin, ehkä joskus kaksvitosena että miehet on aika helppoja. Ja olen enemmän kuin "perusnätti". Vaikka kiinnostuneita miehiä oli paljon, niin en kyllä koskaan ole ajatellut, että "kaikki miehet haluaisivat naida minua", Vaikka nyt lähemmäs nelikymppisenä tiedän, että niin se varmaan oli.

Vierailija

Jos on normaaliälyllä varustettu yksilö, niin tajuaa, että KAIKKI miehet eivät voi koskaan olla kiinnostuneita yhdestä naistyypistä. Narsisti ehkä kuvittelee päinvastaista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos on normaaliälyllä varustettu yksilö, niin tajuaa, että KAIKKI miehet eivät voi koskaan olla kiinnostuneita yhdestä naistyypistä. Narsisti ehkä kuvittelee päinvastaista.

Ei tässä sitä kysyttykkään. Kysyttiin naimisesta. Ja kyllä, 90% miehistä ainakin haluaa naida sitä yleisesti hyvännäköisenä pidettyä naista/tyttöä jos olosuhteet vaan sen mahdollistavat.

Vierailija

No en minä kyllä ole koskaan "tajunnut" että kaikki miehet haluavat minua, sillä se ei ole totta. Vaikka olenkin ihan perusnätti ja suht hyväkroppainen, niin en varmasti kelpaisi jokaikiselle.

Mistä johtuu tämä miesten näkemys siitä, että vähänkään ihmisen näköinen nainen voi vaan napsauttaa sormia ja koko kylä on muna pystyssä oven takana jonossa?

Vierailija

Onko mussa jotakin vikaa, kun mua ällöttää/surettaa jos todella on niin että miehet haluaa naida niin heppoisin perustein?

Vierailija

Veikkaisin, että 16v-25v on ne vuodet jolloin tämä ajatus valtaa nätimmät naiset. Perustan väitteen siihen, että tuon ikäiset naiset katsovat minua yleensä pahiten vaikka en heille edes puhu mitään. Oletettavaa on, että he ajattelevat minun haluavan nussia heitä oikein nussimalla, ja se ajatus kuvottaa heitä siinä määrin, että se kuvotus näkyy naamaltakin.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Olen 35v ja olen nyt tänä vuonna tajunnut, että miehet on melko helppoja ja että saisin seksiseuraa milloin haluan. Ja että miehet nuolevat vaikka koiran persettä jos pyydän. Etenkin jos vilautan samalla vaikka rintsikan olkainta.

Näin monta vuotta meni, mutta eipä aiemmin tullut asiaa edes ajateltua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No en minä kyllä ole koskaan "tajunnut" että kaikki miehet haluavat minua, sillä se ei ole totta. Vaikka olenkin ihan perusnätti ja suht hyväkroppainen, niin en varmasti kelpaisi jokaikiselle.

Mistä johtuu tämä miesten näkemys siitä, että vähänkään ihmisen näköinen nainen voi vaan napsauttaa sormia ja koko kylä on muna pystyssä oven takana jonossa?

Varmaan siitä, että se on totta ja miehet tietävät sen? Luuletko että nämä irakilaiset partalapset jotka huutelevat estoitta "heyy you sexy babe, come here" ovat yhtään suomalaista miestä seksuaalisempia? Eivät ole, he vaan ovat estottomampia. Suomalaiset miehet ovat ihan samanlaisia, mutta sivistyneempiä ja piilottavat nämä eläimelliset halunsa. Lisäksi vielä ovat erittäin ujoja näin isommalla mittakaavalla katsottuna. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mistä johtuu naisten käsitys että näin EI ole? Mielestäni olen ihan tavallinen mies, ja jos en olisi varattu, niin ihan itsestäänselvyydeltä tuntuu se että jos joku ihan nätin näköinen nainen haluaa, niin haluan minäkin. Aina.

Johtuuko siitä että naisilla siihen haluun tarvitaan joku tunne. Koska miehethän ei tarvii mitään kontaktia oikeasti. Pieni visuaalinen ärsyke niin se on siinä.

Vierailija

Tässä on kääntöpuolena se, että nekin naiset joita et haluaisi naida luulee että haluat niitä naida. Tässä männä viikolla kaupassa esim. tuli vastaan joku nuori semmonen perusnätti nainen jota satuin vilkaisemaan ja se veti heti sellasen ylimielisen ilmeen naamalle että taas mua joku mies haluaa. Näytin sille kieltä niin se vähän hämmentyi. Oikeastaan ihan vitun ärsyttävää että melkein jokainen etenkin nuorempi nainen luulee että kaikki on niihin ihan vitun ihastuneita jos vahingossa sattuu vilkaisemaan kohti.

Vierailija

Ärsyttää, että jotkut miehet luulee että nättinä oleminen on tosi helppoa. Siis kun miehen tarvii aamulla vetää vaan housut ja paita päälle ja pestä hampaat ja ehkä joskus muistaa leikkauttaa hiukset.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No tuskin ainakaan teini-iän KYNNYKSELLÄ eli noin kymmenvuotiaana.

Teini-ikä alkaa 13-vuotiaana (eleven, twelve, thirTEEN, fourTEEN jne.)

Vierailija

Minä en ole perusnätti, vaan aika ruma, joten kokemukseni ovat ehkä erilaisia. Minusta ei ollut nuorempana kukaan kiinnostunut, kun pukeuduin säkkiin. About kolmekymppisenä sitten tajusin, että jos on tarpeeksi isot tissit hyvässä kropassa, ei kukaan edes vilkaise naamaa.

Tämä ei ollut mitenkään positiivinen huomio, eikä saanut tuntemaan itseäni mitenkään viehättäväksi. Lähinnä kyyniseksi. Pitäkööt tunkkinsa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat