"20 asiaa, joita suomalaiset vihaa" - päteekö lista myös sinuun?

Vierailija

http://www.iltalehti.fi/fiidifi/2015012719096234_fd.shtml

Allekirjoitatko? :D Mitä listatuista asioista itse vihaat?

Minä en kauheasti pidä näistä: Venäjä, puhelinmyyjät, koiranomistajista ne, jotka ei kerää kakkojaan. Ja joskus ne, jotka aloittaa keskustelun kun en ole lainkaan juttutuulella. Muita listan asioita en vihaa :)

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
...koiranomistajista ne, jotka ei kerää kakkojaan.

Korjaus: koiranomistajista ne, jotka eivät kerää KOIRIENSA kakkoja (eikä siis omia kakkojaan) :D -ap

Vierailija

Vihaan tuolta listalta poliitikkoja ja puhelinmyyjiä, ja listan ulkopuolelta feissareita ja tupakoijia. Susista ja pysäköinninvalvojista taas pidän kovasti.

Vierailija

En "vihaa" moniakaan listatuista. Olisin laittanut omalle "vihalistalleni" mm. humalaiset öykkäröijät, huonostikäyttäytyvät lapset, pitkäaikainen lakkoilu, ruokakauppojen liian aikaiset sulkemisajat lauantaisin, palmuöljy, rasistit, eläinrääkkääjät, roskaajat, feissarit ja muut tyrkyttäjät, hc-uskovaiset, elintasopakolaiset, lumiauraajat aamuyöllä ikkunani alla, meluisat ja rumat katuremontit kesällä, itsenäisyyspäivän ankea tunnelma, fanaattiset formula- ja jääkiekkofanit, persut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...koiranomistajista ne, jotka ei kerää kakkojaan.

Korjaus: koiranomistajista ne, jotka eivät kerää KOIRIENSA kakkoja (eikä siis omia kakkojaan) :D -ap

Tykkäät kuitenkin niistä omistajista, jotka itse vääntävät läjät ja jättävät keräämättä?

Vierailija

Rakastan talvea! Lumi, tunnelma, tähtitaivas, pimeys, kauniit lumimaisemat, sopiva pakkanen, rauhallisuus, lupa käpertyä talvihorrokseen...

Silti kesä on lempivuodenaikani. Talvi hyvä kakkonen. Sen sijaan masentavin aika minulle on lopputalvesta/alkukeväästä kun yhtäkkiä tulee se kirkas, kova valo, joka sokaisee. Ja kaikki se rumuus, mikä paljastuu lumen alta. Onneksi kesä kuitenkin tulee pian.

Vierailija

Ei osunut mikään.

Pakkoruotsi, mamut ja mamut voisin mainita, mutta nekin oli tuossa huonosti listattu. En vihaa erilaisia ihmisiä vaikka vihaan nykyistä mamuaaltoa, en vihaa ruotsinkieliIä ihmisiä vaikka haluan heidän kielensä pois kouluista ja valtionviroista.

Vierailija

Miksi niin moni vihaa verotusta? Mä ainakin maksan mielelläni veroja ja olen ylpeä siitä, että meillä Suomessa on verotuksen ansiosta hyvä koulujärjestelmä, terveyspalvelut, jne.

Vierailija

Palstan mammoille pitäisi tuossa listalla olla seuraavat=

-mies

-pihi mies

-mies joka vaatii avioehtoa

-mies joka ei maksa kaikkea jo ensitreffeistä alkaen

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat