Tausin juuri, että kaikille ei ole yhtä tärkeää saada tehdä mitä haluaa, milloin haluaa. Luulin, että vapaus on kaikille itseisarvo!

Vierailija

Olin ajatellut, että vapaus on sellainen perusarvo kuin hyvinvinti tai terveys. Tämä selittää ehkä hieman myös sitä, miksi lapsia hankkineita kavereitani ei tunnu korpeavan se "oman ajan" menetys niin paljon kuin odotin. Kaikille ei ole yhtä tärkeää olla vapaa.

Kommentit (5)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ehkä kaikki eivät tarkoita vapaudella samaa mitä sinä. Minä koen olevani täysin vapaa, vaikka mulla on mies ja kaksi lasta.

Minäkin koen olevani vapaa, vaikkei nyt ole sitä miestä, lapsia on. Myös vakiduuni sitoo. Ja lemmikkieläimet. No asunto on vuokrattu, mutta koti se mulle on.

Olen elänyt myös sen vaiheen elämässäni, jolloin ei ollut muuta kuin vapaus. Lopulta se ei ollut sen arvoista. Minulla oli vapaus valita tämä elämä, josta pidän enemmän kuin päämäärättömästä turhautumisesta.

Vierailija

Ensin pitää määrittää se vapaus! Yhdelle vapautta on saada lapsi, toiselle vapautta on olla saamatta lasta.

Jos koet olevasi täysin vapaa, niin millaista elämää elät ilman työn ja yhteiskunnan kahleita? Mistä saat rahaa elämiseesi?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat