Enpä taida enää ikinä ostaa irtokarkkeja marketin laarista

Vierailija

Ilmeisesti joku vapaan kasvatuksen perhe oli ostoksilla ja n. 3 ja 5- vuotiaat närppivät (oletettavasti) kuolaisilla käsillä karkkeja niistä säiliöistä mihin ylettivät. Äiti sanoi vain "Tulkaas nyt Elli ja Lauri, ostetaan mielummin tämmöiset valmiit pussit" vaikka näki mitä tapahtui. Ei tullut mieleen komentaa tai mitään.

Sivut

Kommentit (59)

Vierailija

Kasvattamattomien perhe ei vapaan kasvatuksen oppisit jo, ei tuolla ole vapaan kasvatuksen kanssa mitään tekemistä. Missä on kasvatus?

Vierailija

2, olen kans nähnyt samaa että joku ihan kaatokännissä oleva äijä kuset housussa harrasti samaa. Hyi hele :D

Kerran pikkulapsen nähnyt raottavan yhtä laatikkoa mutta äiti komensi heti tiukasti eikä ehtinyt ottaa mitään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse olen nähnyt kun joku spurgu napsi karkkeja siitä laarista suoraan suuhunsa.

Sen olisin minäkin halunut nähdä. Spurguja näkee äärestä harvoin kaupassa, mutta noita aloituksessa mainittuja tapauskia kyllä näkee lähes päivitäin, että ei enää edes tunteet nouse.

Monestko osa tämä on aiheesta palstalla?

Vierailija

Hyi. Olen itsekin nähnyt kun muksut lähmivät irtokarkkeja ja laittoivat ne suustaan takaisin laatikoihin. Kerroin asiasta myyjälle ja sanoin lasten mukana olleelle äidille että teidän pikku pilteillä taitaa olla nälkä kun pitää kaupan karkkeja varastaa. :)

Tuli mammalle kiire, lähti naama punaisena ja huusi lapsilleen samalla. Jännä että vaadittiin ulkopuolisen puuttuminen, äiti kyllä selvästi näki mitä lapset tekivät.

Vierailija

Nokian S-market. Tykkään niistä kirpeistä Fizzy Chips-madoista mutta se laatikko on valitettavasti alhaalla :( Ostin sitten MissäÄx-pussin, siihen ei ainakaan toivottavasti ole kuolattu.

Ap

Vierailija

Opetin omille muksuille että kaupan karkkien räpeltäminen on varastamista. Lapset ottivat asian tosissaan ja tiesivät että karkkeja syödään vasta kotona.

Vierailija

8, jos olisin päättämässä kaupan säännöistä niin vaatisin että arvon mamma korvaa kaikkien sellaisten laatikoiden sisällön joista lapset lähmineet. Saattaisi komentaa ensi kerralla.

Vierailija

Tota on tehty niin kauan kuin irttis laareja on ollut. Itsekkin olen räkää lisännyt merkkareihin ja tahmatassuilla nappaillut erillaisia maistiaisia. :)

Vierailija

Tuttu kassarouva kertoi tuossa, että koko laari menee roskikseen kun tämä klähmääminen huomataan. Tulee tappioita, jotka muut asiakkaat maksavat hinnoissa.

Eikö mukulan vanhempi olisi oikea korvausvelvollinen, vai?

Vierailija

Paikallisen ABCn marketissa on tuota myös esiintynyt. Mustalais-mies otti laareista isoja kourallisia karkkeja ja tunki suuhunsa. Mainitsin myyjälle, joka kertoi että oli nähnyt saman kameroista ja poliisi on tulossa. Oli vähän kiire niin en tiedä mitä sitten tapahtui, mutta poliisiauto kaartoi ABCn pihaan juuri kun olin astumassa autoon.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat