Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

7v lapsi kakoo koko ajan hammaslääkärissä.

Vierailija

Pitäisi paikata yksi rautahammas mutta ei meinaa onnistua kun koko ajan kakoo. Onko kenelläkään ollut samaa ongelmaa? hänellä erittäin herkkä oksennusrefleksi.

Kommentit (3)

Vierailija

Minä olen tuollainen kakoja mutta ilmoitan hammaslääkäriin mennessä että mulla on herkkä nielu joten hoitaja pitää koko ajan imua hollilla ja saan nieleskellä kesken toimenpiteen eli ottavat heti kaikki härpäkkeet pois suusta kun näytän siltä että pitää nielaista välillä.

Vierailija

Täällä samanlainen. Mitä pystympi asento, sen parempi.
Ilmoitan lekurille että hän joutuu nyt tinkimään työasennostaan jotta homma sujuu.

Tiedän erään jota on pakko operoida aivan pystyasennossa.

Vierailija

Minulla taas on se ongelma, että pakko laittaa välillä leukoja kiinni, en pysty olemaan pitkään leuat levällään kun menee sijoiltaan nivelet. Ei ole koskaan ollut ongelma yhdellekään hammaslääkärille tai suuhygienistille, välissä vaan suu kiinni ja nopea rentoutus, sitten suu uudestaan auki. Kun vaan sanoo suoraan heti vastaanotolle menessä että on tällainen juttu kuin yliherkkä oksennusrefleksi niin tuskin ne mitään ihmettelevät, kaikenlaisia tapauksia on aivan varmasti tullut vastaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat