Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Orgasmi jota et ole unohtanut?

Vierailija

Onko muilla jäänyt joku tai jotkut orgasmit ikuisesti muistiin? Joko niin raju tai pitkäkestoinen että et ole unohtanut sitä?
Itselläni on pari joita muistelen välillä, eka kerta kun sain ilman kumia 17v miehenalkuna, uskomattoman raju laukeaminen silloisen tyttöystäväni pillun perukoille ja kaksivitosena ensimmäinen suuhun laukeaminen joka tuntui loputtomalta, tulin varmaan minuutin ja jokainen kielen liike terskalla tuntui aiheuttavan uuden orgasmin.
Sinunkin muistojasi kaivataan.

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Levarilla rakastaja pani mua pöydällä. Olin ratketa liitoksistani. Jouduttiin lähtemään ja hetkeä myöhemmin konepellillä tämän miehen orgasmi oli nautinnollista katsottavaa.
Toinen mies pani mua puoli päivää eikä antanut tulla. Hän laittoi sitten sormen peppuuni, toisen pilluun ja hieroi sormia yhteen. Samalla imi klitorista kovaa. Laukesin tajunnan rajoille niin, että nesteet roiskuivat. Hetken päästä hän työntyi minuun ja sai itse kertavedolla :)

Vierailija

työpaikkaihastus antoi minulle yksien pikkujoulujen jatkoilla sormiorgasmin jota en unohda. Polvet pettivät, hyvä olo ravisutti koko kehoa pidempään.

Olin niin märkä etten muista olleeni.  Ja hämmästyttävintä kaikessa oli että mies ei halunnut mitään, vaikka tarjosin suihinottoa.

No omamies kun haki minut pois en edes tuntenut syyllisyyttä vaikka ennakkoon ajattelinkin niin.

Ja tämä työpaikkaihastusmies kertoi ettei koskaan ollut koskettanut paljaaksiajeltua pillua. Olin siis hänelle eka posliini  =). Ja olen siitä ylpeä =)..

ihana muisto kaikkinensa

Vierailija

Ai ai, kyllä se on se, kun ensimmäistä kertaa sai panna paljaalla loppuun asti. Siis neidillä oli e-pillerit käytössä ensimmäistä kertaa. Kahteen kertaan vielä varmisti lääkäriltä, että nytkö saa panna ilman kumia. Naislääkäri oli vaan nauranut, että anna mennä. Taisi tietää, mitä tyttö illalla saa. Siitäkin on jo yli 30 vuotta aikaa.

t. m-50

Vierailija

Pari kertaa jäänyt mieleen saman ex-miehen kanssa. Toinen Ruotsin matkalla ja toinen hotellimatkalla Suomessa. Olin saanut orgasmeja  jo ennen yhdyntää ja sitten vielä ratsuttelemalla miehen päällä. Jatkoin vielä orgasmin jälkeen ja todellakin sain jonkin asteisen tajuttomuustilan. Molemmilla kerroilla oli kuukautuskierto siinä vaiheessa, että halut suurimmillaan. Ejakulointi liittyi molempiin kertoihin ja yleensä ejakuloin vain sormilla. Aivan mielettömät kokemukset, joita voisin tavoitella lisää.

-sinkkunainen

Vierailija

Kyllähän se eka paljaalla loppuun oli sellainen joka jäi elävästi mieleen.

Ihan tajuton orgasmi, sellainen säkenöinti levisi terskasta koko vartaloon että huhhuh!

Ei ne orgasmit ennen sitä eikä jälkeenpäin ole olleet lähellekään niin rajuja vaikka kokemusta oli omin käsin ja kumin kanssa vaikka kuinka.

Hauskinta näin jälkikäteen ajatellen oli se että se kokemus aiheutti aina teräksenlujan erektion kun olin tämän nuoren neidon lähellä kaksistaan.

Jos muitakin oli läsnä niin joutui silti pidättelemään ettei seiso. Kaverin isosisko, muutaman vuoden minua vanhempi oli tämä neitokainen.

-ap, M, 45v

Vierailija

Niin tosiaan naitiin sen illan ja yön aikana varmaan kymmenen kertaa, viimeiseksi vielä takaapäin pystypano vessassa.

t.n:o 3

Vierailija

Laukesin suihinoton päätteeksi vaimon kasvoille ja häntä selvästi inhotti.

Se jäi mieleen ja ihmettelen vaan että mikä siinä oli niin inhottavaa.

Kaikki lähti ihan vedellä pesemällä pois.

Vierailija

Ensimmäinen kerta, kun sai laueta naisen suuhun. Hän vielä imaisi viimeiset tipat. Silloin tuntui, että taju lähtee.

Ehkä ikimuistoisin on se, kun sai ensimmäisen eturauhasorgasmin. Suihinottaessa sai hyvin liukastettua sormea samalla.
T:M39

Vierailija

Olin 15 vuotias kloppi ja kokemusta oli jo parin eri tytön kanssa.

Uusin ihastukseni oli sitten 13 vuotias neitsyt tyttö jonka olin lähiaikoina korkannut eli panoja oli takana ehkä 3 kappaletta. No sitten tyttö keksi että hän voi supistaa lihaksiaan ja sovittiin että kun olen tulossa, pyydän häntä supistamaan itseään.

Jokainen mies voi kuvitella kun vähän ajettu tyttönen puristaa kullia juuri laukeamisen parhaalla hetkellä. En unohda ikinä. Nyt olen jo vanha äijä.

Vierailija

Numero seiska, et sitten varmistanut onko ok laueta kasvoille?! Ei ihme että inhotti. Miksi ette keskustelleet asiasta sen jälkeen? Ei ole todellakaan ok heittää mällejä suuhun tai muualle ilman että on ensin varmistanut asian olevan toiselle osapuolelle ok!

Vierailija

Minulla on jäänyt mieleen se, kun nykyisen vaimoni kannssa seurustelun alkuaikoina sitoi minut seljälleen sänkyyn. Välillä runkkasi välillä otti suihin, sitten luulin että nyt hän tulee ratsastamaan. Paskat hän tuli naamanpäälle istumaan ja nuoletti pilluaan, voi että teki mieli naida. Ajattelin jos nuolen hänelle orgasmin niin ehkä hän päästää minut irti naruista, hän sai orgasmin vieläpä ejakuloi. Ajattelin että nyt pääsen panemaan, mutta hän jatkoi suuhunotolla kullini oli ihan märkä. Sitten hän laittoi rasvaa kullilleni ja runkkasi rajusti ja taas otti suuhun, tälläkertaa loppunasti. Annoin kyllä vielä samana iltana kovat kyydit. Miten tuon voisi unohtaaM50+.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat