Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Talossani asuu nuori blondi tyttö, meikattu, kainalossa merkkilaukku ja pinkkiin puettu chihuahua...

Vierailija

Olen lähinnä moikkaus/hissikaverinaapuri hänelle. Tiivistetysti: tämä tyttö on usein siististi pukeutunut, aika kaunis, pitkä vaalea tukka, vahvasti meikattu (ei liikaa mutta meikki näkyy), käyttää pihalla varmaan kiloin kokoista piskiään (chihuahua), joka on usein ainakin nyt talvella puettu pinkkiin ja joskus tuo koira matkustaa myös kainalossa. Kerran näin tytön kynnet, olivat varmaan monta senttiä pitkät ja hyvin laitetut. Kaiken kaikkiaan tämä nuori nainen näyttää siis siistiltä ja kalliilta, voisi olettaa että aika massaa.

Ja mä olen tuon kaiken vastakohta: aika pitkätukkainen, pukeutuminen ei juuri kiinnosta, kuuntelen raskaampaa musiikkia, opiskelen tosi "nörtti" alaa ja mulla on muutama hyvä frendi, mutta siihen se jääkin. En tykkää mistään massabilejuottoloista.

Yksi päivä kuitenkin jäätiin jutuille tämän tytön kanssa kun hän ulkoilutti "koiraansa" ja minä omaani. Juteltiin siinä aika pitkään kun koirat haisteli toisiaan ja sain selville että tämä tyttö opiskelee yliopistossa ja tekee töitä samaan aikaan, ja suureksi yllätykseksi, hän oli hauska, suorasukainen, ystävällinen, omasi fiksuja mielipiteitä (puhuttiin koirista ja niiden ylläpidosta ja koulutuksesta, lähiaikoina lähettyvillämme sattuneesta tapaturmasta jne) ja koin oloni todella rennoksi hänen kanssaan. Keskustelu sujui todella luontevasti. Kaikkien odotusten vastaisesti siis. Aiemmin saatoin katsoa häntä hieman "alaspäin", nyt suorastaan odotan että törmään häneen pihalla tai jossain.

Noniin eli kysymys kuuluu: voiko tälläisellä miehellä koskaan olla saumaa tuollaiseen tyttöön? En siis tiedä hänestä juuri mitään, mutta ehkä te naiset tiedätte. Onko tämä ihan naurettavaa?

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos kerroit juuri Natalie Vilenistä, niin hän on varattu.

Googlasin tämän tytön ja ei ollut kyllä hän.

- aloittaja

Vierailija

Tuskin on.. jos olet oikein nörtti, niin nainen lienee etsii ihan erityyppistä miestä ainakaan jos et ole joku erikoisosaaja IT-alalla. Elämäntyylinne ovat aika erilaiset, joten en tiedä lämpeääkö nainen jos et ala pukeutumaan erillä lailla jne. Hiuksista ei välttämättä ole haittaa, mutta tuskin noin hyvin laittautuva nainen haluaa miehen joka pukeutuu ties mihin rääsyihin ja varmaan ei hirveästi perusta muustakaan kuten kodin sisustamisesta. Myös metallimusaa ja sitä metallimusakulttuuria voi olla vaikeaa sulattaa jos itse siitä ei hirveästi perusta. Näin vain oletan jos et pukeutumiseenkaan panosta. Tietenkin on olemassa pareja joissa vastakohdat ajautuvat liittoon, mutta suurin osa etsii tietenkin itselleen samankaltaista paria. Voithan sä aina yrittää.

Vierailija

Monta senttiä pitkät kynnet, ilmeiset hiustenpidennykset ja koiranrääpäle pinkissä kuulostaa kyllä aika halvalta ja epäsiistiltä menolta, mutta jos ne sinusta näyttävät kalliilta ja siistiltä, mikäpä siinä.

Juttele hänen kanssaan useammin, niin asia selviää. Kyllä pitkätukkainen hevinörttiopiskelija ja pitkäkyntinen pinkkipissiksen näköinen opiskelija tulevat keskenään toimeen, kun kerran ovat kumpikin koiraihmisiä. Tai koira ja "koira", mutta kumminkin elävät koiran kanssa, ruokkivat sitä ja käyvät sen kanssa säännöllisesti ulkona. On siinä jo yhteistä.

Vierailija

Awwww mikä tarina :D <3

Mutta vastaukseni, kyllä voi olla mahiksia. Se, että on tarkka omasta ulkonäöstään, ei välttämättä suinkaan tarkota että ois muuten pinnallinen. Ite oon just sellanne että haluun näyttää hyvältä ja panostaa omaan ulkonäkööni, mutta en oo koskaan välittäny muiden ulkonäöstä niinkään. Mulla on ollu ihan eri tyylisiä miehiä ku ite oon, mutta eipä millään muulla oo väliä ku sillä että synkkaa ja hyvin :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mutta vastaukseni, kyllä voi olla mahiksia. Se, että on tarkka omasta ulkonäöstään, ei välttämättä suinkaan tarkota että ois muuten pinnallinen. Ite oon just sellanne että haluun näyttää hyvältä ja panostaa omaan ulkonäkööni, mutta en oo koskaan välittäny muiden ulkonäöstä niinkään. Mulla on ollu ihan eri tyylisiä miehiä ku ite oon, mutta eipä millään muulla oo väliä ku sillä että synkkaa ja hyvin :D

Epäilen että nainen haluaisi ap:n nörtti ja metallimusiikkiromuja kämppäänsä. Saattaa toimia jos ap antaa naiselle sisustuksessa vapaat kädet ja deletoi asunnossa kaiket jäljet olemassaolostaan. Tyylin perusteella tytsyllä ja ap:lla on varmaan aika erilainen maku.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Monta senttiä pitkät kynnet, ilmeiset hiustenpidennykset ja koiranrääpäle pinkissä kuulostaa kyllä aika halvalta ja epäsiistiltä menolta, mutta jos ne sinusta näyttävät kalliilta ja siistiltä, mikäpä siinä.

Juttele hänen kanssaan useammin, niin asia selviää. Kyllä pitkätukkainen hevinörttiopiskelija ja pitkäkyntinen pinkkipissiksen näköinen opiskelija tulevat keskenään toimeen, kun kerran ovat kumpikin koiraihmisiä. Tai koira ja "koira", mutta kumminkin elävät koiran kanssa, ruokkivat sitä ja käyvät sen kanssa säännöllisesti ulkona. On siinä jo yhteistä.

Kiitos tästä yhtenäisyydestä, jonka löysit! Se on ihan totta, kyllä tuo hänen eläimensä on kuitenkin koiraksi luokiteltava kuten omanikin.

En minäkään tykkää halvasta, pitkästä tekotukasta ja liian pitkistä kynsistä. Sellaisesta oikein pinkkipissistyylistä siis. Tarkoitan lähinnä että koira on usein vaaleanpunaisessa, mutta tyttö itse on usein tummissa vaatteissa, kynnet ovat pitkät mutta aika siistit omaan silmääni (ei siis glitteriä ja paljetteja tai mitään ylimääräistä). Hiuksista en osaa sanoa, mutta ei ne mitenkään mauttoman pitkät ole.

- aloittaja

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kannustuksesta! Hän ei kyllä tosiaan vaikuttanut olevan sisimmiltään yhtään sitä mitä oletin. Tai siis, olin ennakkoluuloinen ja luulin tietäväni, mitä hän sanoisi ja millainen hän olisi. Olin väärässä. Ehkä sekin kiehtoo hänessä. Hän vaikuttaa luonteeltaan täysin erilaiselta kuin mitä ulospäin voi luulla. 

- aloittaja

Vierailija

Itse en ainakaan haluaisi seurustella Ap:n kaltaisen ennakkoluuloisen tyypin kanssa joka tuomitsee ihmiset ulkonäön perusteella. Nörttiydessä ei sinänsä ole mitään vikaa, vaan ahdasmielisyydessä. Toivottavasti tyttö tapaa jonkun mukavan ihmisen joka ei katso toisia ihmisiä alaspäin vain sen takia että heillä on erilainen tyyli kuin itsellään. Jos hän saa selville luonteesi niin sinulla Ap tuskin on mitään mahdollisuuksia.

Vierailija

Osa miehistä (ja varmaan naisistakin) on juuri tuollaisia ääliöitä, että kuvittelevat ihmisen olevan tietynlainen luonteeltaan, uraltaan ja ajatuksiltaan vain sen perusteella miltä ihminen näyttää. Esim. osa miehistä ovat vakuuttuneita että ovat saaneet oikein herkän tms. naisen jos tapailevat söpöä tyttöä tai sitten kauniita naisia (tyyliin panostavina) pidetään koppavina narttuina jotka eivät osaa puhua mistään muusta kuin pinnallisista asioista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse en ainakaan haluaisi seurustella Ap:n kaltaisen ennakkoluuloisen tyypin kanssa joka tuomitsee ihmiset ulkonäön perusteella. Nörttiydessä ei sinänsä ole mitään vikaa, vaan ahdasmielisyydessä. Toivottavasti tyttö tapaa jonkun mukavan ihmisen joka ei katso toisia ihmisiä alaspäin vain sen takia että heillä on erilainen tyyli kuin itsellään. Jos hän saa selville luonteesi niin sinulla Ap tuskin on mitään mahdollisuuksia.

Olipas ikävä kommentti! Meillä kaikilla on ennakko-odotuksia. Tärkeintä on se, että pystymme luopumaan niistä :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Itse luulen, että kyllä meistä suurimmalla osalla on vähintään alitajuisia ennakkoluuloja joitain sellaisia ihmisiä kohtaan, joita emme tunne ja joiden elämäntyyli vaikuttaa poikkeavan omastamme. AP tässä rehellisesti myönsi oman virheensä ja  ennakkoluulonsa vääräksi, joten tuskin häntä tarvitsee lytätä maan rakoon sen takia. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Myönnän kyllä, että olin ennakkoluuloinen. Saatan sortua siihen turhan usein muutenkin. Mutta musta on myös kiehtovaa, kun ennakkoluulot murenevat. Olin siis tässä täysin väärässä tämän henkilön suhteen, myönnän sen, ja se oli opettavaista. Enhän toki tiedä itse, mitä hän mahdollisesti ajatteli minusta ja omasta habituksestani - oliko hänellä ennakkoluuloja itseäni kohtaan ja jos oli, vahvistuivatko ne vai karisivatko ne samalla tavalla kuin itselläni.

- aloittaja

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat