Voinko liittyä ATK:hon, vaikka en ole alalla?

Vierailija

Olen ihmetellyt, miksi maksaisin jäsenmaksua liitolle, joka neuvottelee työehtojeni heikontämisestä. ATK näyttää olevan ainoa liitto, joka tekee sitä, mitä minusta kuuluukin. Haluan, että nyt pannaan hanttiin, koska en usko työelämän heikennysten auttavan taloustilanteeseen. En tahdo Suomesta halpatyömaata hikipajoineen. Näistä syistä haluaisin vaihtaa liittoa. Tietääkö kukaan, onko tälle estettä?

Kommentit (12)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt, miksi maksaisin jäsenmaksua liitolle, joka neuvottelee työehtojeni heikontämisestä. ATK näyttää olevan ainoa liitto, joka tekee sitä, mitä minusta kuuluukin. Haluan, että nyt pannaan hanttiin, koska en usko työelämän heikennysten auttavan taloustilanteeseen. En tahdo Suomesta halpatyömaata hikipajoineen. Näistä syistä haluaisin vaihtaa liittoa. Tietääkö kukaan, onko tälle estettä?

Voin sanoa että olet juuri oikeaa materiaalia heille.

Vierailija

Mietin ihan samaa! Olen JHL ään kuuluva toimistotyöläinen. Haluan liittoon joka taistelee tappiin asti. Toisaalta työyhteisöni on sen verran paska tällä hetkellä, että jos pakkolait tulee voimaan kesällä 2016 niinkuin on suunniteltu, otan loparit ja jään työttömäksi. Palkkaa jää käteen verojen jälkeen tällä hetkellä 1450, jos jään työttömäksi niin tulen silti ihan hyvin toimeen kun alan saada asumistukea ja muita etuuksia. Viimeinen niitti tässä työssä olisi nuo heikennykset. Muutaman kuukauden karenssin kestää vastineeksi siitä että antaa Kokoomuksen panna halolla perseeseen luvatta.

Mutta, mihin liittoon? Voinko oikeasti päästä AKT :hen? Eikö niillä ole mitään toimialarajotuksia?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minäkin harkitsen ATK:ta. Nyt kuulun TENAan ja se on ihan perseestä.

TENA on ihan kusinen. Liity ihmeessä ATK:hon.

Vierailija

Oletteko huomanneet, että myös tuo uusi KVG ajaa tehokkaasti duunarin asiaa. Siinä ei tarvitse olla minkään tietyn alan työntekijä vaan kaikki huolitaan. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun liitto oli vuosia OMG mutta nyt olen LOL:n jäsen. Tää aloitus itse asiassa inspiroi mua liittymään LOL:n riveihin.

Suosittelen tutustumaan liittoon nimeltä WTF.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat