Otanko eron vaimosta?

Vierailija

En edes pysty kirjoittamaan "vaimostani", kun tuo nainen, joka täällä riehuu tuntuu niin vieraalta jo. Kirjoitanpa siis vaimosta.

30 vuotta olemme kohta asuneet virallisesti saman katon alla. Itse en paljoa vaatisi lisää - hiukan rauhallisempaa suhtautumista ja seksiä useammin kuin kerran kahdessa vuodessa. Kerran viikossa olisi makeaa. :))

Nyt huomaan, että en täytä astianpesukonettakaan, jos vaimo on kotona - se kun ei kelpaa hänelle. Enkä tosiaankaan laita konetta pyörimään muutoin kuin jos vaimo on ulkona.

Kahvikupin lusikankin olen opetellut nuolaisemaan puhtaaksi, kun vaimo siitä valitti jatkuvasti. Jäi kuulemma turhaan likaiseksi.

Olin ulkomailla töissä ja sain 3-kymppistä naista. Hitto, että se tuntui hyvältä olla ihailtu ja se seksi!!

Millaista on aloittaa yksin eläminen Suomessa tällai vanhemmalla iällä? Tulisikohan siitä jotain? Asuin reilun kaksi vuotta juuri ulkomailla yksin ja tykkäsin paljon. Olisikohan se Suomessa yhtä kivaa?

Kommentit (7)

Vierailija

Ehkäpä vaimo(si) myös tykkäsi siitä, että asuit kaksi vuotta yksin ulkomailla, ja on nyt pahalla päällä siitä, että sinua pitää taas katsella. Ja jos asuit ulkomailla reilusti nuorempana, todennäköisesti elit ihan erilaista elämää kuin nyt viisi- tai kuusikymppisenä.

Olen viisikymppinen sinkku. Sinkku juuri sen vuoksi, että saman katon alla asuminen ja samassa sängyssä tai edes viereisissä huoneissa on minulle vastenmielinen ajatus. Muuten kyllä pidän ihmisistä kovasti ja olen melko tavanomainen. Omasta puolestani suosittelen ehdottomasti vapaata, rauhallista yksinasumista, mutta tiedän suurimman osan ihmisistä olevan kanssani eri mieltä.

Unohda muuten ilmaukset kuten "sain 3-kymppistä naista". Kuulostaa limaisen, ikäänsä tyytymättömän, puolikaljun ukon puheelta.

Vierailija

Olen nykyisin sinkku ja on hyvin vapauttavaa käydä nukkumaan, herätä, syödä, juoda, lenkkeillä tai olla vaan ilman että pitää huomioida ketään. Voisin kyllä olla suhteessa ihmisen kanssa, jolla samanlaiset ajatukset. Asumista en kyllä jakaisi.

Vierailija

No ei kuulosta että kumpikaan teistä rakastaisi toista, joten turha sitä on naimisissa olla. Jos ei tehnyt heikkoa asua kaksi vuotta pois, niin miksi edes palasit vaimosi luo?

Minä ainakaan en tykkää miehestäni niin paljon asuinkumppanina että viitsisin yhdessä olla jos rakkaus loppuisi. Mielummin asuisin yksin kuin rakkaudettomassa avioliitossa.

Kaipa se yksinasuminen on juuri sellaista kun sen itselleen tekee, voihan sitä masentua yksinäisyydessa ja alkaa ryypätä, tai sitten voi viettää tervettä elämää, harrastaa ja tavata ihmisiä.

Vierailija

Jos miehelle tulee edes mieleen erota, niin siitä plussaa. Eiku toimeksi vaan; todennäköisesti vaimosikin odottaa sopivaa kimmoketta eroon.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat