Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näyttää niiin juntille, kun porukka vääntämällä vääntää Jounin kaupan sivujen kommenteissa lapin murretta

Vierailija

Joooo, ymmärrän että niin te puhutte mutta täytyykö joka sana vääntää jänkhäksi?? Tunnen pari lappalaista tapausta jotka eivät muuten somessa kirjoita noin mutta nimenomaan Jounin kaupan päivityksiin kirjoittavat :D bläääh!

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi se kutittaa sun persettä noin paljon? Häiritseekö sua myös puhuttu murre?

Mulla taitaa olla asiat vaan niin hyvin että tää ärsyttää :) ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Joooo, ymmärrän että niin te puhutte mutta täytyykö joka sana vääntää jänkhäksi?? Tunnen pari lappalaista tapausta jotka eivät muuten somessa kirjoita noin mutta nimenomaan Jounin kaupan päivityksiin kirjoittavat :D bläääh!
Näin on. Muutenkin on alkanut tympäisemään koko firma, koska ne mainokset on niin mauttomia . Se sama jätkä kaikissa mainoksissa tuijottaa kameraa sellaisella koiranpentu-ilmeellä ja esittelee setelinippua tai jotain selfiekeppiä :D

Vierailija

Se kauppias on kyllä sairaalla tavalla riippuvainen huomiosta ja niistä tykkäyksistä ja jaoista. Ei jatkoon.

Vierailija

Kaverit jakoi facebookissa jatkuvasti niitä typeriä mainoksia ja kilpailuja. Oli pakko piilottaa kaikki joulun kauppa-jutut. Ei kestä.

Vierailija

Mua ärsyttää omalla paikkakunnalla Savossa ne yrittäjät, jotka viäntää kaeken savoks. Ai helvetti. Murre on puhuttua kieltä, ihan kiva että arvostetaan murteita mutta kun olisi kiva lukea nopeasti ymmärrettävää tekstiä...

Vierailija

Ne sivut on muutenki niin nolot että ihan naurattaa :D Se ukko on niin huomionkipee ja ärsyttävä etten varmasti koskaan tuu käymään kyseisessä puljussa.

Oon meinannu tukehtua nauruun joskus ku oon lukenu niitä mielisteleviä kommentteja. Sillonki kun joku arvonta poistettiin pari kertaa koska se oli käyttöehtojen vastainen, niin siellä oli porukka suunympärys ruskeena huutelemassa miten törkeetä että ne poistetaan :D 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ne sivut on muutenki niin nolot että ihan naurattaa :D Se ukko on niin huomionkipee ja ärsyttävä etten varmasti koskaan tuu käymään kyseisessä puljussa.

Oon meinannu tukehtua nauruun joskus ku oon lukenu niitä mielisteleviä kommentteja. Sillonki kun joku arvonta poistettiin pari kertaa koska se oli käyttöehtojen vastainen, niin siellä oli porukka suunympärys ruskeena huutelemassa miten törkeetä että ne poistetaan :D 

Jos Facebookista löytyisi joku sivu, missä rienattaisi tätä kauppaa, niin sen taustalta paljastuisi tämä huomionkipeä äijä, että se keräisi tykkäyksiä kaikilla mahdollisilla tavoilla :D

Vierailija

Joo ja nyt kun alkuun päästiin ni kyllähän suuri osa kommentoijista rypee niin itsesäälissä että huhhuh.. "Harmi ku ei voitto osunu kohdalle, kyllähän minä yksinhuoltajana ja viiden asperger-pojan äitinä olisin nuo rahat huolinut.. Keittiökin pitäisi remontoida ja koiran eläinlääkärimaksu maksaa..."

Really?!

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jos Facebookista löytyisi joku sivu, missä rienattaisi tätä kauppaa, niin sen taustalta paljastuisi tämä huomionkipeä äijä, että se keräisi tykkäyksiä kaikilla mahdollisilla tavoilla :D

Hahah, niinpä :D Eikö niillä oo joku nettikauppa myös vai onko tää mainostus tullut jo mun uniinkin?

Se tunne kun joulupaketista paljastuu huppari jossa lukee JOUNIN KAUPPA....

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat