Tyttöystäväni on A-seksuaali mutta eikö hän voisi edes joskus vaikka ottaa suihin minulta?

Vierailija

Luulin itseäni myös a-seksuaaliksi ja etsin saman henkistä seuraa netistä. Löysinkin sitten mukavan naisen, kenen kanssa ollaan seurusteltu nyt muutama kuukausi. Olen sittemmin hämmästyksekseni löytänyt itsestäni sen seksuaalisen puolen. Olen puhunut tästä myös tyttöystävälle, mutta hänellä ei ole mitään seksuaalisia haluja.
Eikö hän voisi hieman joustaa ja ottaa vaikka suihin tai antaa käsityön silloin tällöin? Itse ajattelen niin, että jos voisin tehdä jonkun "epämiellyttävän" tai neutraalin asian silloin tällöin tyttöystäväni edeksi, tekisin sen, vaikka en siitä mitenkään nauttisikaan.
M26

Sivut

Kommentit (57)

Vierailija

Avoin suhde tai ero, siinä ne sun vaihtoehdot oikeastaan ovat. Et voi pakottaa toista mihinkään, etkä itse varmaan jaksa seksitöntä suhdetta ikuisesti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Avoin suhde tai ero, siinä ne sun vaihtoehdot oikeastaan ovat. Et voi pakottaa toista mihinkään, etkä itse varmaan jaksa seksitöntä suhdetta ikuisesti.

Parisuhteessa pitää joustaa jostain asioista. Ollaan muuten täydellisiä toisillemme, ja ei mullakaan kovin iso seksuaalivietti ole mutta jos vaikka kerran pari viikossa saisi naiselta avitusta kassien tyhjentämiseen.

AP

Vierailija

Voihan se tyttöystäväsi tehdä jotain itselleen vastenmielistä, mutta siinä saattaa käydä nopeasti niin, että kun pakon eestä tekee, niin teidän suhdekin alkaa muuttua hänen silmissään vastenmieliseksi. Varsinkin jos tyttöystävälläsi on paljon antipatioita seksiä kohtaan. 

Kannattaa tiedustella, että kokeeko tyttöystäväsi seksin neutraalina turhanpäiväisyytenä vai onko se oikeasti vastenmielistä hänelle. Vastauksen pohjalta kannattaa lähteä sitten miettimään vaihtoehtoja, ja sen perusteella kuinka paljon sinulle löytämäsi halut merkitsee. Jos menee pahasti sukset ristiin, niin neuvoisin ihan sen eron miettimistä.

Vierailija

En usko aseksuaalisuuteen. Kyseessä varmasti vain kompleksit liittyen omaan vartaloon tai taitoihin, tai liika masturbointi jolloin uskottelee itselleen ettei ole kiinnostunut toisesta ihmisestä seksuaalisesti (koska masturboinnin takia ei ikinä HALUTA)

Vierailija

Et voi pakottaa tyttöystävääsi, jos hän ei halua niin hän ei halua. Eri asia on jos kysyt häneltä ja hän suostuu siihen vapaaehtoisesti. Jos ei niin asiaa tuskin on fiksua jankata. Löytynee sinulta omakin käsi avuksi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa pitää joustaa jostain asioista. Ollaan muuten täydellisiä toisillemme, ja ei mullakaan kovin iso seksuaalivietti ole mutta jos vaikka kerran pari viikossa saisi naiselta avitusta kassien tyhjentämiseen.

AP

Kerran pari viikossa kertoo kyllä jo ihan normaalista vietistä. Jos olisin tyttöystäväsi niin tuntisin itseni todella huijatuksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

AP

Iso mies osaa kassinsa tyhjentää itse. Ja varsinainen aseksuaali, pari kertaa viikossa, anna mun kaikki kestää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

AP

Kerran pari viikossa kertoo kyllä jo ihan normaalista vietistä. Jos olisin tyttöystäväsi niin tuntisin itseni todella huijatuksi.

Joo. Jos olet myynyt itsesi tytölle aseksuaalisena ja haluat seksiä kaksi kertaa viikossa, ei tyttöä voi syyttää.

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Jos hän on aseksuaali, niin sittenhän hän ei tavallaan edes pidä miehistä (tai naisista) vaan teillä on kaverisuhde. Miten aseksuaali voisi muka seurustella? Seurusteluun liittyy aina seksuaalisuus, toisin kuin kaverisuhteeseen.

Tai toisin tulkittuna nainen on seksuaalinen, mutta hänen seksuaalisuutensa tyydyttyy siitä että harrastaa sinun kanssasi niitä ei-seksijuttuja mitä te sitten teettekin ja sillä tavalla täyttyy se miehen mentävä kolo hänen elämässään. Ilmeisesti naisten keskuudessa tuo ei ole mitenkään tavattoman harvinaista eli seksi saattaa käydä hyvin vähiin esim.lasten saamisen jälkeen, mutta jonkinlainen seksuaalinen jännite suhteessa on silti olevinaan.

Minusta sinun pitäisi ottaa itseäsi niskasta kiinni ja lähteä heti etsimään uutta naista. Naisen tarpeet tyydyttävät tuossa suhteessa, mutta sinun ei, joten lähde hyvällä omatunnolla.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

AP

Joo. Jos olet myynyt itsesi tytölle aseksuaalisena ja haluat seksiä kaksi kertaa viikossa, ei tyttöä voi syyttää.

En puhunut seksistä vaan esim. suihinotosta tai käsityöstä.

AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

AP

En puhunut seksistä vaan esim. suihinotosta tai käsityöstä.

AP

Se on seksiä myös.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat