Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisikö minun kertoa miehelle, että...

Perunajuuressosekeitto

Mitäs te olette mieltä, pitäisikö minun kertoa miehelleni, että olen aikoinaan vuosia sitten seurustellut turkkilaisen maahanmuuttajamiehen kanssa? Nykyään seurustelen suomalaisen miehen kanssa toista vuotta, ja meillä vaikuttaa menevän oikein hyvin.

Välillä vaan vähän painaa mieltä, ettei mies tiedä kaikkea minusta. Hänellä vaikuttaa olevan aika negatiivisia mielipiteitä tämänhetkisten uutisaiheiden ykkösedustajista. Ei hän varsinaisesti rasisti ole, muttei täysin suvaitsevainenkaan. Hän lähinnä laukoo ilkeähköä huumoria tähän ihmisryhmään liittyen. Jotenkin pelkään, että hänen suhtautuminensa minuun muuttuisi aika paljon, jos hän saisi tietää, että olen joskus ollut muslimimiehen kanssa yhdessä. Toisaalta taas mietin, että jos en kerro itse hänelle, niin asia saattaa joskus tulla ilmi esimerkiksi sukulaisen tai ystävän kertomana.

Ja en tarkoita tätä mitenkään rasistisena, enkä mitenkään muslimeita tai turkkilaisia tahdo loukata. Lähinnä itseäni ja nuoruuden naiiviuttani tässä häpeän, aivan niin kuin häpeän monia muitakin aiempia miesseikkailujani kaikenlaisten "sankarien" kanssa ja yritän unohtaa menneen...Tämä aihe tuntuu vaan monia miehiä jotenkin mietityttävän "kunhan nainen ei vain ole mihinkään mamuihin koskenut tms" Mitä olette mieltä, kerronko vai pidänkö omana tietonani? Olisi kiva käydä asiallista keskustelua muiden kanssa, joilla jotakin vastaavia luurankoja kaapissa.

Kommentit (4)

Vierailija

En mä ainakaan kertoisi. Ei miehelle kuulu mun eksäni, eikä miehen eksät kuulu mulle (eikä kiinnostakaan.)

perunavihannessosekeitto

No joo, onhan se ihan totta. Olen siinä turkkilaisessa joskus aikoinaan nähnyt jotain ihanaa ja jonka takia olen hänen kanssaan ollut suhteessa. Se on kai minun päänsisäinen asia, että häpeän sitä, että minulla on ollut muunkinlainen mies kuin suomalainen. Ehkä nykyinen miesystäväni onkin fiksumpi kuin minä näissä asenteissa. Mietin vain, että onko tämä tarpeellista kertoa hänelle. 

-ap

Vierailija

No enpä usko, että tuollaista itse kertoisin :o Se on menneisyyttä ja mitä väliä... Kysyttäessä en kuitenkaan valehtelisi. Miehen oma häpeä mitä ajattelee ulkomaalaisista. T. Ulkomaalaisen tyttöystävä

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat