Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hittoa juuri tapahtui? Sain haavan, pyörryin ja sain rampin!?

Vierailija

Avasin tonnikalapurkin ja laitoin leiville täytettä. Tonnikalaa sormilla suoraa purkista ottamalla sain purkin sisäreunasta haavan sormeen (kai melko syvän) ja hetken kylmällä vedellä huuhdoin verta pois että saan laastarin sormeen.
Mies tuli antamaan vessapaperina kuivaamiseen ja laittoi laastarin sormeeni. Tässä vaiheessa pyörrytti niin perkeleesti ja kohta olinkin maassa ja jalat vispasi enkä pystynyt yhtään kontrolloimaan ramppia. Mitä helvettiä?
Tämän jälkeen kylmä hiki ja hetken oli huono olo. En tiedä vaikuttaako mutta kuusi olutta olin juonut ja en edes paniikkiin itse haavasta mennyt. Inhotti kylläkin vähän kun melko syvä haavasta taisi tulla.

Sivut

Kommentit (51)

Vierailija

Miksi teillä on ramppi kotona, onko joku teistä liikuntavammainen? En ymmärrä miten sitä pitäisi kontrolloida.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi teillä on ramppi kotona, onko joku teistä liikuntavammainen? En ymmärrä miten sitä pitäisi kontrolloida.

Haha ei jumalauta olen ihan ihmeissäni tosta äskösestä etten edes tajua mitä kirjoitan. Kramppia varmaan meinasin :D
Ap

Vierailija

Jotenkin hauskaa että tuut heti av:lle kertoo kun pysyt tolpillasi :) ei mut, kai noin voi käydä. Yksi kaveri yhteen aikaan pyörtyili melko paljon. Oli alipainoinen, ei tiettävästi muuta "vikaa". Mites ap, syötkö tarpeeks?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

HÖÖHÖHÖHÖÖ

Vierailija

Mun 11v poika pyörtyy aina kun saa verta vuotavan haavan. Ihan sama onko haava vain pieni pintanaarmu vai joku isompi.

Onkohan sulla ollut verenpaineet ja/tai verensokerit alhaalla jostain systä...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jotenkin hauskaa että tuut heti av:lle kertoo kun pysyt tolpillasi :) ei mut, kai noin voi käydä. Yksi kaveri yhteen aikaan pyörtyili melko paljon. Oli alipainoinen, ei tiettävästi muuta "vikaa". Mites ap, syötkö tarpeeks?

Sillä piti tulla kirjoitetaan heti, että jos lääkäriin pitäisi tollasen kauhean kohtauksen jälkeen mennä :D säikähdin niin paljon. En ole kyllä alipainoinen, päinvastoin. Tänään kyllä en ole vielä "kerennyt" syömään mutta ei kyllä ennenkään syömättömyys ole aiheuttanut mitään tällaista.
Ap

Vierailija

Minä pyörryn aika usein tilanteissa, joissa syystä tai toisesta sattuu. Juuri tuollaiset haava sormeen tai poltan käteni kuumassa vedessä on tilanteita, joissa maailma mustenee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko sulla verikammoa? Tuskin tuo vaarallista on jos nyt olet ihan kunnossa.

Hmm ei kai. Tämä kyllä oli ensimmäinen syvä haava sen jälkeen kun sain sormesta palasen puukolla pois kuukausia sitten. Tiedä sitten aiheuttiko se tapaus jotain traumoja :D
Mutta en minä kyllä kovin huolestunut ollut äskön kun haavaa huuhtelin mutta kohta olinkin maassa krampin valloissa.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
kannattaisko lopettaa se kaljan kittaaminen.

No vapaat kun alkoi niin kai sitä ihminen saa muutaman oluen nauttia.
Ennenkään ole kramppeja siitä saanut :D
Enkä alkoholia juo todellakaan päivittäin.
Ap

Vierailija

Mä otin kerran tipan itse pois kädestäni, tai siis sen piikin joka on ihon alla. Tuli kamalan huono olo ja lähti taju, em vieläkään ymmärrä miksi, koska itse toimenpide ei ällöttänyt/ sattunut enkä ole piikki- tai verikammoinen. Tosi outo juttu kyllä..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat