Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako nainen käydä sovittamassa vaatteita miesten vaatekaupan sovituskopissa?

Vierailija

?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Heti kun minä saan miehenä tehdä saman naisten sovituskopissa tai baarin vessaa ei valita sukupuolen mukaan.

Vierailija

Minua ei haittaa, mutta sitä ihmettelen että miksi aina naiset nostavat hirveän kotkotuksen siitä jos mies eksyy naisten puolelle? Jotenkin naurattaa ja ehkä jopa hieman hellyttää se tolkuton kaakatus ja ees taas säntäily.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Heti kun minä saan miehenä tehdä saman naisten sovituskopissa tai baarin vessaa ei valita sukupuolen mukaan.

Sori, mutta miehillä ei ole mitään asiaa naisten sovituskoppeihin.

Minäkin käyn joskus h&mllä miesten kopeilla, koska naisten on täynnä :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Helsingin Zaroissa ei saa ainakaan. Muista en tiiä.

Olitko menossa sovittamaan naisten vaatetta sinne miesten puolen sovituskoppiin? Siinä tapauksessa ymmärrän ettei se käy. Mieti jos naiset tukkisivat myös miesten sovituskopit. Naisostajia on kuitenkin niin paljon enemmäb ettei miehet pääsis enää sovittamaan.
MUTTA jos minä menen Zaraan ja löydän miesten puolelta itselleni kivan hupparin saanko käydä sovittamassa sitä miesten sovituskopissa? Tai jos menen vaikkapa Dressmannille saanko sovittaa vaatteita?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minua ei haittaa, mutta sitä ihmettelen että miksi aina naiset nostavat hirveän kotkotuksen siitä jos mies eksyy naisten puolelle? Jotenkin naurattaa ja ehkä jopa hieman hellyttää se tolkuton kaakatus ja ees taas säntäily.

Voisko johtua siitä, että te olette kaksmetrisiä ja näette sisälle niihin sovituskoppeihin?! -7

Vierailija

Ei missään tapauksessa! Saat poliisit perääsi! Lievänä rikoksena (olin tietämätön, minulla on huono näkö ym. ) päiväsakkoja tästä. 

Mikäli aivan tietoisesti menet lakia uhmaten miesten puolelle, on vähimmäisrangaistus kaksi vuotta vankeutta. Toki lieventävien asianhaarojen ollessa kyseessä (olet esim. sukupuolenvaihdosoperaation piirissä) tuomio voidaan määrätä ehdollisena. 

En jaksa näitä, jotka eivät lainsäädännöstä tiedä yhtään mitään... 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mitä asiaa sitten sulla on miesten sovituskopeille?

Jos näen naisia miesten sovituskopeilla, nostan siitä metelin.

Olet siis rusinat pullasta- pyhävulvaoikeuttaa-ämmä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mitä asiaa sitten sulla on miesten sovituskopeille?

Jos näen naisia miesten sovituskopeilla, nostan siitä metelin.

Olet siis rusinat pullasta- pyhävulvaoikeuttaa-ämmä?

Nosta rauhassa, ei paljon liikuta. Osaan nimittäin nostaa sinua kovemman metelin.

Vierailija

Miesten puolella ois varmasti taivaallista käydä sovittamassa. Ei tarvis kuunnella sitä kaakatusta, hihityksiä ja vartaloanalyysejä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miesten puolella ois varmasti taivaallista käydä sovittamassa. Ei tarvis kuunnella sitä kaakatusta, hihityksiä ja vartaloanalyysejä.

Missä ihmeen kaupoissa sä oikein käyt? En ole koskaan törmännyt tuollaiseen. Kannattaa ehkä vaihtaa niistä teini/lastenvaatekaupoista johonkin vähän aikuisempaan.

Vierailija

Mä diggaan kyl kaikist eniten kaupoista jossa sovituskopit on kaikille samat. Aika monet Seppälät on/oli tämmösiä että siellä on se yksi paikka missä koppeja on ja se on kaikille sama.

Mut jos ei oo tämmöstä niin mun puolesta miehet saa tulla naisten puolelle. En mä siellä käytävällä kekkuloi alusvaatteissa vaan olen siellä kopin suojassa niin mitä mua haittaa vaikka viereisessä kopissa oliskin mies?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat