Millaisen vaikutelman saat naisesta jolla on nätit kasvot ja pukeutuu miesten huppareihin ja löysiin housuihin?

Vierailija

Mitä ajattelet tuon tyyppisestä naisesta?

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Mä en ylipäänsä ajattele ihmisten ulkonäöstä paljon mitään. Mulla on monta tuollaista opiskelijaa (opetan yliopistossa) ja ajattelen yleensä enemmänkin henkistä ja älyllistä puolta.

Jos asiaa alkaisi ajatella, voisi ehkä olettaa, että kyse on henkilöstä, joka ei halua vetää huomiota vartaloonsa. Tai sit niin kuin minä itse pari vuotta sitten: käytin miesten huppareita, koska niitä jäi teinipojaltani pieneksi noin kaksi viikossa ja ne olivat liian kalliita pilkkahintaan myytäviksi tai roskiin heitettäviksi. Housut ei valitettavasti sopineet mulle, joitain collareita lukuunottamatta, mutta toisaalta jostain syystä niitä ei jäänytkään pieneksi ihan samaa tahtia.

Vierailija

Että on ehkä it-alalla kuten minäkin. Täällä ei ole tapana vaatteista kauheasti perustaa, ei naistenkaan. Itsekin tässä istun konttorilla parhaillaan kuluneissa farkuissa ja Superdryn hupparissa, hiukset ponnarilla. Olen nelikymppinen nainen.

Vierailija

- ei tajua kauneuttaan tai ei vaan välitä siitä

- sattuu nyt vaan tykkäämään ko vaatteista

- huono itsetunto, ei halua muiden "näkevän" häntä

- jne

- jne

Siihen nyt voi olla sata syytä. Miksi se, että nainen on kaunis, vaikuttaa asiaan? Olisiko ok jos hän olisi tavis tai ruma?

Vierailija

Saan vaikutelman että koska uskaltaa olla erilainen niin on todennäköistä että hän on uskaltanut antaa myös alapään karvoituksen kasvaa, ja se on positiivista.

-Mies28-

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Että on ehkä it-alalla kuten minäkin. Täällä ei ole tapana vaatteista kauheasti perustaa, ei naistenkaan. Itsekin tässä istun konttorilla parhaillaan kuluneissa farkuissa ja Superdryn hupparissa, hiukset ponnarilla. Olen nelikymppinen nainen.

Onko se miesten superdry huppari? Jos ei niin sithän se on sellanen ihan hieno ja jos on oikeen kokonen niin suht istuva.

Ps jos et oikeasti perustaisi vaatteista yhtään niin hupparisi olisi Prismasta tai Seppälästä. Olet panostanut ainakin laatuun/merkkiin.

Vierailija

Arvostan enemmän kuin pakkeloitua, värjättyä, puunattua, botoxoitua, käherrettyä, ilmastoon sopimattomiin vaatteisiin pukeutunutta silkkari-tyhjäpäätä.

Vierailija

Outoja nuo muutamat ekat vastaukset. Itse en lähtökohtaisesti ajattele/ihmettele toisten pukeutumista mitenkään, mutta jos tuosta nyt jotakin pitäisi päätellä, niin se, että ko henkilö tykkää tuollaisesta tyylistä ja haluaa pukeutua rennosti. Itselläni oli nuorempana tuollainen pukeutumisvaihe, hupparit ja höntsyt on ihanan rentoja ja lämpimiä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat