Miehet valitsevat näköjään lastenhoidosta sen helpoimman osuuden eli vaunulenkit nukkuvan lapsen kanssa. Mutta täytyy sanoa, että on se niin...

Vierailija

Kun iso raavas mies työntää vaunuja/rattaita missä se pikkuinen nukkuu silmät niin suloisesti ummessa.

Tänäänkin oli ilo silmälle nähdä jopa kaksi isää vaunulenkillä nukkuvan aarteensa kanssa. ;-)

Kommentit (14)

Vierailija

Juuri sinun kaltaistesi ihasteljoiden vuoksi niin moni mies tuntee itsensä sankariksi, kun on työntänyt kärryjä korttelin ympäri tai istunut muutaman minuutin röökillä hiekkalaatikon vieressä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Juuri sinun kaltaistesi ihasteljoiden vuoksi niin moni mies tuntee itsensä sankariksi, kun on työntänyt kärryjä korttelin ympäri tai istunut muutaman minuutin röökillä hiekkalaatikon vieressä.

katkeruutesi on käsinkosketeltavaa. Vaikka itse valitsit paskan miehen, niin älä yleistä muihin.

Eli kuten UKK sanoi: ihan oma vika.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tiedän mitä tarkoitat. Minuakin kismittää suunnattomasti, kun miehillä on hyvä olo, ja meitä naisia vain sorretaan ja sorretaan.

Vierailija

Mikään ei ole niin ihanaa kun miehet jotka pitää lapsista ja vauvojen kanssa touhuavat isät..itsellä tälläinen aarre kotona..en ikinä olisi tehnyt lapsia minkään autotallijörrikän kanssa jolle lapset välttämätön paha..

Vierailija

Mies kun tekee päivän töissä ja tuo leivän pöytään ja pääsee iltapäivällä kotiin niin kyllä se saa tehdä vaikka sen vaunulenkin..se on oman osuutensa jo tehnyt..minä saan olla päivän vauvan kanssa kotona ihan vapaana..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole niin ihanaa kun miehet jotka pitää lapsista ja vauvojen kanssa touhuavat isät..itsellä tälläinen aarre kotona..en ikinä olisi tehnyt lapsia minkään autotallijörrikän kanssa jolle lapset välttämätön paha..

Jaa? Minä olen "autotallijörrikkä" ja työnsin varmaan miljoona kilometriä rattaita kun lapsi oli pieni eikä nukkunut kuin rattaiden liikkuessa, väsytti ja vitutti mutta muijankin oli saatava nukkua.
Enkä edes vedä röökiä.

Vierailija

Vaunulenkkeily taitaa näkyä muille paremmin kuin kotona tehtävä vauvojen hoito. Saattavathan nuo vaunulenkkeilijät hyvin osallistua muutenkin.

Mutta samaa mieltä siitä, että lastaan hoitava mies on söpö. Varmaan ihan biologista pohjaa tällä ilmiöllä? Uros hoitaa lasta > naaras tajuaa "ahaa, hyvä isä, paremmat mahdollisuudet selviytyä!" > naaras haluaa saman uroksen kanssa lisää lapsia.

Vierailija

Kyllä meillä ainakin molemmat osallistuu lastenhoitoon ihan yhtä paljon.
 meillä muutenkaan pidetä mitään listaa tai kirjaa siitä kuka tekee mitä... yhdessä mennään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä meillä ainakin molemmat osallistuu lastenhoitoon ihan yhtä paljon.
 meillä muutenkaan pidetä mitään listaa tai kirjaa siitä kuka tekee mitä... yhdessä mennään.

Luin eka että meillä pidetään listaa mitä kukakin tekee, ja olin jo otsasuoni kriittistä massaa lähestyen naputtelemassa vastinetta :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

katkeruutesi on käsinkosketeltavaa. Vaikka itse valitsit paskan miehen, niin älä yleistä muihin.

Eli kuten UKK sanoi: ihan oma vika.

Heh. Omassa suvussani miehet eivät ole 60-luvulta lähtien karsastaneet omien lastensa hoitamista, joten olen vuosikymmenien ajan seurannut sitä ongelmaa ja eroa, mikä ei nykyisinkään ota tasoittuakseen juuri sinunlaistesi, miesten osaamista vähättelevien naisten takia. Lähipiirissäni on kaksi nelikymppistä miestä, jotka ryhtyivät koti-isiksi vaimon äitiyslomien jälkeen ja viihtyivät aikansa erinomaisesti. Naapuriston mammojen silmissä he olivat suuria sankareita, ja lieveilmiönä oli se, että pikkulasten kanssa liikkuva mies joutui päivittäin käsipuoleen tunkevien ja vauvakieltä sössöttävien naisihmisen kohteeksi. Myös töistä tullessaan lapsiaan tarhasta hakeva mies sai vielä kymmenen vuotta sitten tarhatädit ja paikalla olleet mammat mykiksi ihastuksesta ja kirvoitti jälkeenpäinkin katkeria kommentteja siitä, että "ei meidän Pera vain hae vaikka sillä on auto".

Ei ihme, että palsta on täynnä näitä teemoja "kyllä naiselta löytyy seksiin haluja, jos mies oppii täyttämään tiskikoneen" ja "kyllä minun mies osaa laittaa perusruokaa, kun vain jätän ainekset ja ohjeet valmiiksi", kun kerran kehumiseen riittää se, että miehenne osaa ohjattuna toimia ekaluokkalaisen tasolla. Mutta toisaaltahan mamma saa itse ihania onnistumisen tunteita, kun valitsee itselleen tarpeeksi tumpelon miehen, eikös vain? :)

Vierailija

Ois nyt edes vienyt vauvan itse vaunulenkille, kun esikoinen ei nukkunut päiväunia muuten kuin liikkuvissa vaunuissa. Ainoa mitä teki oli valokuvien ottaminen ja niiden somessa levittäminen (pitihän se vuoden isä-imago luoda, että sai ihailua). Ja oli työtön ja kotona, että työn rasittama ei ainakaan ollut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Isämiehet ovat kyllä ehdottomasti vähiten seksikkäimpiä miehiä. Me kaikki naiset emme todellakaan kaipaa hoivamiehiä elämäämme.

No näinhän se on.

Valitettavasti vaan useasti naiset jotka haluavat "hoivamiehen" eivät sellaista "valitse" vaan ottavat sen ensimmäisen joka vastaan kävelee ja osoittaa vähän kiinnostusta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat