Rokan näky

Vierailija

” Ihoni nousi kananlihalle, kun tämän luin. Olen kuullut profetian aikaisemmin, mutta nyt näyttää siltä, että näky toteutuu meidän silmiemme edessä.” ; näin kirjoitti henkilö, joka lähetti minulle Jukka Rokan profetian.Tunsin edesmenneen ( k.2002 ) lähetyssaarnaaja Jukka Rokan vuosikymmenien ajan. Jo nuorena miehenä kuuntelin hänen puheitaan, profetioitaan ja näkyjään. Voimakas julistus ja kuuluva ääni erotti Rokan monista muista julistajista.Saarnoja tuli ja saarnoja meni.Samoin kävi profetioiden, niitä tuli ja niitä meni, mutta muutamat profetiat jäivät elämään, sekä puhuttelemaan kuulijoitaan.Oheinen Rokan profeetallinen näky on kokenut ”ylösnousemuksen.” Siitä puhutaan ja keskustellaan niin sosiaalisessa mediassa kuin pöytäkeskusteluissa.Katsotaan mitä Rokka ennusti Helluntaiherätyksen Talvipäivillä Tampereella.Hän kertoi, että hänelle näytettiin sama näky kolme kertaa, iltapäivällä, seuraavan päivän aamupäivällä ja vielä iltapäivällä. Kun Rokka mietti pitäisikö hänen ilmoittaa näkemänsä asiat kokousväelle, niin hän kuuli selvästi äänen sanovan, että hänen pitää mennä kokoushuoneiston eteen ja kertoa näky. Näky poltti Rokan sisimmässä, mutta huomioitavaa on se, että Rokka ei suin päin rynnännyt lavalle viestiään julistamaan, vaan arvio mielessään oliko profetia tarkoitettu tuotavaksi esiin välittömästi ja juuri tälle joukolle. Saatuaan asiaan sisäisen varmuuden hän astui esiin ja toi sanomansa.Toinen merkille pantava seikka oli se, että vaikka kyseessä oli Helluntaiherätyksen työntekijöiden merkittävin vuosittainen tapahtuma, niin Rokan profetialle löytyi tilaa. Olin itse paikan päällä ja muistan vieläkin tunteen, jonka profetia minuun jätti.SIRPPI HEILUI MOSKOVAN YLLÄ JA VASARA UKRAINAN YLLÄOtteita Jukka Rokan profetiasta:” Sallinette minun kertovan, mitä näin, koin ja kuulin. Näky annettiin minulle kolme kertaa, eilen, tänään aamupäivällä ja nyt kolmannen kerran. Näin tuolle harmaalle seinälle Ilmestyvän entisen Neuvostoliiton eri osiin pirstoutuneiden kansojen kartan. Nuo kansat korostuivat kartalta kuin verisin rajoin. Mutta noiden kansojen ylle laskeutui valoisa siunausten pilvi. Kuulin kaikkialta valtavaa kiitosta ja ylistystä. Se merkitsee, että Herra on laskeva väkevän herätyksen noiden kansojen keskuuteen, mutta tuota siunausten aikaa ei kestä kauan.Kansojen karttaa katsellessani näin entisen Neuvostoliiton symbolin, sirppi ja vasara, kuin reväistynä kahtia. Sirppi heilui Moskovan yllä, mutta vasara jossain Ukrainan alueella. Yhtäkkiä näin leveäteräisen verta valuvan ”islamin miekan” iskevän jostain Lähi- Idän suunnalta kohti Ukrainaa ja muita irti reväistyjä kansoja. Sitten nuo irrallaan olleet Sirppi ja vasara alkoivat lähestyä toisiaan tihkuen verta, vainotuksi joutuneiden juutalaisten ja kristittyjen verta. Kun verivirrat huuhtoivat kansoja, kuulin väkevänä itkun ja valituksen keskeltä pyhien kiitosta ja ylistystä, sillä he ymmärsivät Jeesuksen tulemuksen olevan edessä. Kesken kaiken järkytyksen kuulin voimallisen huudon: ” Työpäivänne on lyhyt, mutta siunattu. Täyttykää Hengellä! Palatkaa alkulähteille, sillä ilman Pyhää Henkeä ette kestä, mitä edessä on. Katso, minä tulen pian; sanoo Herra.”ROKKA ON PUHUNUT JA PUHUU VIELÄKINRokan profetian ajankohtaiset sanat ovat Moskova, Ukraina ja tappava, verta vuotava ” islamin miekka.”Rokan näkyBlogissa mainittu näky löytyy kokonaisuudessaan Jukka Rokan kirjasta VALTAISTUINSALISTA.Profetian järkyttävä osuus saattaa tehdä moniin lukijoihin merkittävän vaikutuksen, mutta minua innoittaa eniten profetian loppuosa: ” Täyttykää Hengellä. Palatkaa alkulähteille, sillä ilman Pyhää Henkeä ette kestä.”Liikkuessamme Patmos- kokousmatkoilla olemme profetiallisen sanan lisäksi rohkaisseet kuulijoita varustautumaan Pyhän Hengen voimalla ja Hengen lahjoilla. Nämä asiat tulevat syksyllä nousemaan voimallisesti esiin julistamamme sanoman välityksellä.Lokakuun 6 päivänä starttaa radio Patmos jossa lauantaisin kuullaan ohjelmasarja: ”Maailma profetiassa ”, ohjelmassa kuulemme Jukka Rokan julistusta.Olkaamme herkkiä ja aistikaamme millaisessa ajassa elämme.

Täyttykäämme Hengellä ja palvelkaamme Herraa ilolla.

http://www.patmos.fi/blogi/kirjoitukset/622/profeetta_rokka

Kommentit (1)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat