Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ohooh Pipsa hommannu kanelin!

Vierailija

Näin tänään kaupungilla ja piti oikein liki mennä varmistamaan et on oikea kaneli. Oli se! Tuntuu löytyvän rahaa. Miksi ei ole esitellyt blogissa? Katsoin mutta en löytänyt.

Sivut

Kommentit (41)

Vierailija

Mikäs ihme tuo nyt on? Mä ostin ihkuu chilipipari-maustetta. Taikinankin teen itte. Ja puuroon oon käyttänyt kanelia jo vuosia.

Vierailija

Jos tolla läskillä on chanel niin elämäni on ohi. Miksi sen pitää ängetä samoille merkeille mis itse oon.

Vierailija

Fb. Merkkilaukku foorumissa on kertonut omistavansa paljon merkkilaukkuja, yhtään ei puutu, mutta ei kuulemma mainosta asiaa missään . Näyttänyt blogissaan vain murto- osan ja tämä on faktaa

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Fb. Merkkilaukku foorumissa on kertonut omistavansa paljon merkkilaukkuja, yhtään ei puutu, mutta ei kuulemma mainosta asiaa missään . Näyttänyt blogissaan vain murto- osan ja tämä on faktaa

Miksi ei voi esitellä niitä???

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minkä? Kamelin?

Jos näin on, niin sitten vaan tekemään eläinsuojeluilmoitusta. Kamelin selkäranka on käsittääkseni helposti katkeavaa sorttia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko tämäkin sitä paljon mainostettua naisvihaa?

Ei ole. Nainen ei voi vihata naista, siihen tarvitaan patriarkaalinen fallos, joka alistaa ja vihaa naista. Suomalainen mies on suurin naisvihaaja koko maailmassa.
T: Naisasialiitto Unioni

Vierailija

Vaikka olisi kymmenen Chanelia ja saman verran Vuittoneja ,niin ei niillä ole merkitystä. Näyttää naurettavalta :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko tämäkin sitä paljon mainostettua naisvihaa?

Ei ole. Kunhan kummastellaan laukku-addiktiota.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat