Suomalaiset miehet uhkailevat raiskauksella ja väkivallalla

Vierailija

jos ei ole valmis heittelemään polttopulloja ja nauramaan murhapolttoyrityksille tai tuomitsemaan jokaista turvapaikanhakijaa raiskaajaksi.

Hei tyypit, raiskaus ei opeta kenellekään mitään, ei ainakaan sitä realismia jota te yritätte sillä tuputtaa esimerkiksi minulle. Raiskauksella uhkailu ainoastaan paljastaa teidän täydellisen tyhmyytenne, väkivaltaisuutenne ja kykenemättömyytenne sietää erilailla ajattelevia ihmisiä. Miten jos vaimonne on eri mieltä? Miten hänen käy?

Sivut

Kommentit (50)

Vierailija

Annatko ihan konkreettisia esimerkkejä näistä uhkailuista?

Olet lukenut toisten miesvihaajien tekstejä, joissa tämä "totuus" esiintyy?

Vierailija

Siis Oulussa turvapaikanhakijamiehet marssivat nyt raiskauksia vastaan ja jakavat ruusuja ihmisille osoituksena, siitä etteivät hyväksy yhden turvapaikanhakijan tekoa.

Milloinkahan te suomalaiset miehet alatte korottaa äänenne suomalaisten miesten  tekemiä rikoksia vastaan???

Sen sijaan että uhkailtaisiin kuten ylläkin olevassa viestissä nro 2.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tätä aloituksen "uhkailua "esiintyy vain naisten omissa kirjoituksissa.

Mutta foliohattua päähän vain.

Miten niin? Ihan facesivuilla avoimesti noita saa lukea. Onneksi jotkut tekevät sen omalla nimellään joten voi tehdä rikosilmoituksen.

Vierailija

Suomalainen mies on kaiken pahan alku ja juuri. Tämähän me on jo tiedetty.

Oliko miesvihaajalla jotain muuta asiaa?

Esittäisitkö vielä jonkinmoista todistetta väitteillesi?

Vierailija

En itse ole mikään suvakki, mutta tällä palstalla minulle on mm. kirjoitettu tyyliin että "kenen joukoissa seisot kun aseella osoitetaan sinua päähän" ja että "päästäisin koirat kimppuusi"...  eli suoraa väkivallalla uhkailua ihan vain sen vuoksi että olen ilmoittanut etteivät ne kaikki ulkomaalaisetkaan pahoja ihmisiä ole.  Ei anna täysjärkistä kuvaa palstalla hilluvasta rasisti suomalaismiehestä tai naisesta.

Vierailija

Kyllä ne naisetkin uhkailee ja toivoo että joku raiskataan.

Olen saanut kuulla vaikka minkälaisia juttuja kun olen jossain ihmetellyt sitä miten jotkut voi toivoa raiskausta kellekkään tai sanoa että joku ansaitsee raiskauksen. Ensin meuhkataan siitä miten suomessa ei oo turvallista ja raiskaus on väärin, mutta sitten kuitenkin hyvillä mielin voidaan sanoa jollekkin että toivottavasti sut raiskataan.. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis Oulussa turvapaikanhakijamiehet marssivat nyt raiskauksia vastaan ja jakavat ruusuja ihmisille osoituksena, siitä etteivät hyväksy yhden turvapaikanhakijan tekoa.

Milloinkahan te suomalaiset miehet alatte korottaa äänenne suomalaisten miesten  tekemiä rikoksia vastaan???

Emmehän me saa niistä puhua, näin ovat monet feministit ohejistaneet.

Itsenäisinä, voimakkaina, omillaan pärjäävinä ihanina rohkeina naisina osaatte kuulemani mukaan pitää itsestänne huolta.

Oletko sinä kaikki suomalaiset naiset?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ollaan korotettu ja tehty tuhansia lakialoitteita, marsittu teidän naisten kanssa, puolustettu, suojeltu teitä naisia jne..

Milloin sinä lakkaat yleistämästä ja osoitat jotain kiitollisuutta meitä hyviä suomalaisia miehiä kohtaan? Ai niin et koskaan, joten jatka rauhassa taas meidän herjaamista ja haukkumista.

Vierailija

Ketju ilmoitettu asiattomaksi.

Opettele ensin kirjoittamaan yleistämättä.

Kaikki suomalaiset miehet, vai muutama provoaja tai sekopää?

Kerro sama isällesikin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat