Bloggari pitää itseään julkkiksena

Vierailija

Mitä ajatuksia tämä postaus teissä herättää http://mutsison.indiedays.com/2015/11/29/nettiaikakauden-julkkikset/#com...

Mä olen silloin tällöin lukenut Emilian blogia ja mielestäni ollut ihan ok, semisti ehkä rasittavan lapsellinen mutta tämä kyllä meni aikalailla yli. Luulee oikeasti melko suuria itsestään, ihan naurettavaa. Että KAIKKI tunnistavat hänet JOKA PAIKASSA, salli mun nauraa.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

"Ravintolassakin pyydetään syrjäisempää pöytää. En uskalla katsella kaupoilla äitiysvaatteita ihan vaan mielenkiinnosta tai vauvanvaatteita kummilapsille. Nolottaa ostaa kondomeja, enkä kehtaa ostaa itse suklaata, jos olen kertonut olevani laihiksella. Pelottaa lähteä liikkeelle laittautumatta ja iskee hätä aina jos kivahdan lapsille tai Topiakselle vaikka ostoksilla. Sairaalassakin saimme yksityishuoneen." Argh, delusional much?

Ja minäkään en tuosta megajulkkiksesta tietäisi yhtään mitään, ellei hän itse olisi työntänyt koko elämäänsä tissejä ja ehkäisyhistoriaansa myöten kaikkien luettavaksi, sekä mennyt lehtihaastatteluihin ja telkkariin. Turha itkeä sitä menetettyä yksityisyyttä nyt, tosin en usko hulluihin stalkkereihin, vaan vainoharhaiseen ja suuruudenhulluun käsitykseen omasta mahtavuudesta.

Aikaisemmin suhtauduin bloggaajaan säälien (hänhän on vielä aika nuori eikä kokenut opiskelua tai työelämää), nyt lähinnä odotan pudotusta todellisuuteen.

Muistatteko muuten, että esim. kukaan Räikkösen rouvista tai joku muu isomman luokan julkkis olisi itkenyt, ettei kehtaa ostaa kortonkeja?

Vierailija

jos tilanne on noin hurja, kuin hän antaa ymmärtää, niin kyllähän siinä on jonkinlainen julkkis. hän taitaa sanoa olevansa netin julkkis. tuntuu varmasti oudolta ja ahdistavalta. 

ja joo, seurailen joitain tiettyjä blogeja ja ehkä kerran aikaisemmin olen tainnut käydä tuon bloggaajan blogissa ja todennut, ettei kiinnosta. en siis todellakaan pitäisi julkkiksena. mutta voihan sillä julkisuudella olla ikäviä sivuvaikutuksia. ei häirintää pidä hyväksyä vaikka tyyppi olisi aivan itse alkanut kirjoittaa asioistaan nettiin.

Vierailija

Itse olen pitänyt veneilyyn liittyvää blogia joitakin vuosia. Useamman kerran on satamissa käynyt että naapuriveneilijä ilmoittaa lukeneensa blogiani. Ts. tulee vähän "julkkis" olo, vaikka se ei ole alunperin lainkaan tarkoitus ollutkaan. Piirit ovat vaan kuitenkin niin pienet. Tuon takia on kyllä mielessä käynyt koko homman lopettaminen. Vaakakupissa on kuitenkin ollut hyvät kontaktit.

Vierailija

Musta olis ihanaa olla sellanen blogijulkkis että musta kirjoitettaisiin kun ostan kondomeja. Sit voisin kirjoittaa blogiin että niin ostin, ehkäisy kannattaa! safe sex rules!

Suklaata laihiksella nii kirjottaisin että juu välillä saa laihiksellakin herkutella ja sit listaisin siihen kaikki herkut sen kk ajalta että jos joku ei olis kaikkia mun kauppareissuja nähnyt. Erittelisin myös mitkä on leivontaan ja tarjottaviksi, mitkä miehelle ja mitkä lahjoiksi.

No, uimahallissa en käy muutenkaan mutta ehkä bloggaajana vielä vähemmän tai sitten menisin kun siellä on vain mummoja. Sellaista en haluaisi että joku kirjoittaa palstalle minun alapääkarvoistani tai riippurinnoista. Siellä voisikin tulla itsetietoinen olo, ihan kuin ei muuten olisi jo kys. tilanteessa.

Mut toisaalta jos mä pitäisin blogia niin olisin joko nimetön ja kasvoton tai sitten täysin yltiörehellinen kaikesta... Toi välimuoto on niin vaikee.

Vierailija

Voiko tuon lapset kuitenkin elää normaalia elämää, jos äitikin tekee elämästään noin uskomattoman vaikeaa, ettei mitään voi tehdä?

Vierailija

Nyt on pakko ilkeästi todeta, että sitä saa mitä tilaa. Olisi pitänyt edes puolisonsa pärstän pois blogista, ois voinu laittaa hänet ostamaan kortongit ja suklaat.

Seuraava askel näille superjulkkiksille voisikin olla personal shopper.

Vierailija

Ihan hyvä teksti ja ymmärrän kyllä hänen näkökulmansa. Ei hän sano tekstissä "olen julkkis" vaan pohtii asiaa esimerkkien kautta. Kyllähän tuo että esimerkiksi uimahallin suihkussa lukija tulee juttelemaan (alasti ollessaan) on varsin erikoista ja jos jatkuvasti tuollaisia tilanteita tulee, niin kyllähän hän on julkkikseen verrattavissa. Miksi ei olisi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nyt on pakko ilkeästi todeta, että sitä saa mitä tilaa. Olisi pitänyt edes puolisonsa pärstän pois blogista, ois voinu laittaa hänet ostamaan kortongit ja suklaat.

Seuraava askel näille superjulkkiksille voisikin olla personal shopper.

Hän kertoo olevansa tyytyväinen asemaansa ja tiedostaa että se on oma valinta, vaikkakin se asettaa rajoitteita. Kyllähän jokainen on lapsiinsakin tyytyväinen vaikka ne asettaa rajoitteita, ei asiat ole aina joko tai. Kai hän silti saa aiheesta kirjoittaa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Musta olis ihanaa olla sellanen blogijulkkis että musta kirjoitettaisiin kun ostan kondomeja. Sit voisin kirjoittaa blogiin että niin ostin, ehkäisy kannattaa! safe sex rules!

Suklaata laihiksella nii kirjottaisin että juu välillä saa laihiksellakin herkutella ja sit listaisin siihen kaikki herkut sen kk ajalta että jos joku ei olis kaikkia mun kauppareissuja nähnyt. Erittelisin myös mitkä on leivontaan ja tarjottaviksi, mitkä miehelle ja mitkä lahjoiksi.

No, uimahallissa en käy muutenkaan mutta ehkä bloggaajana vielä vähemmän tai sitten menisin kun siellä on vain mummoja. Sellaista en haluaisi että joku kirjoittaa palstalle minun alapääkarvoistani tai riippurinnoista. Siellä voisikin tulla itsetietoinen olo, ihan kuin ei muuten olisi jo kys. tilanteessa.

Mut toisaalta jos mä pitäisin blogia niin olisin joko nimetön ja kasvoton tai sitten täysin yltiörehellinen kaikesta... Toi välimuoto on niin vaikee.

Niin ja kun kolme vuotta oisit perustellut blogissasi anonyymeille että "no leivontaan ostin" niin jossain vaiheessa saattais tulla raja vastaan ja päätät että ehkä parempi kun jätän kokonaan ostamatta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan tunne kyseistä tyyppiä.

No et sä tunne varmaan jokaista Suomen julkkistakaan, eikä se poista heidän julkkisstatustaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"Ravintolassakin pyydetään syrjäisempää pöytää. En uskalla katsella kaupoilla äitiysvaatteita ihan vaan mielenkiinnosta tai vauvanvaatteita kummilapsille. Nolottaa ostaa kondomeja, enkä kehtaa ostaa itse suklaata, jos olen kertonut olevani laihiksella. Pelottaa lähteä liikkeelle laittautumatta ja iskee hätä aina jos kivahdan lapsille tai Topiakselle vaikka ostoksilla. Sairaalassakin saimme yksityishuoneen." Argh, delusional much?

Ja minäkään en tuosta megajulkkiksesta tietäisi yhtään mitään, ellei hän itse olisi työntänyt koko elämäänsä tissejä ja ehkäisyhistoriaansa myöten kaikkien luettavaksi, sekä mennyt lehtihaastatteluihin ja telkkariin. Turha itkeä sitä menetettyä yksityisyyttä nyt, tosin en usko hulluihin stalkkereihin, vaan vainoharhaiseen ja suuruudenhulluun käsitykseen omasta mahtavuudesta.

Aikaisemmin suhtauduin bloggaajaan säälien (hänhän on vielä aika nuori eikä kokenut opiskelua tai työelämää), nyt lähinnä odotan pudotusta todellisuuteen.

Muistatteko muuten, että esim. kukaan Räikkösen rouvista tai joku muu isomman luokan julkkis olisi itkenyt, ettei kehtaa ostaa kortonkeja?

Oikeastiko kuvittelet että joku Minttu ostaa itse kondominsa? Ehkä ei kuitenkaan

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niin ja kun kolme vuotta oisit perustellut blogissasi anonyymeille että "no leivontaan ostin" niin jossain vaiheessa saattais tulla raja vastaan ja päätät että ehkä parempi kun jätän kokonaan ostamatta.

No jos olisin sen kolmen vuoden aikana laihtunut tavoitteeseen niin en jättäisi ostamatta kun se mun homma selkeesti toimis vaikka suklaata ostankin :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat