Kaveri katkaisi välit kun olin "tykännyt" pakolaisvastaisista jutuista fb:ssä

Vierailija

Kyseessä oli todella hyvä ystäväni.Kertoo paljon toisesta osapuolesta,jos on valmis katkaisemaan välit vaan sen takia,että en todellakaan hyväksy nykyistä pakolaispolitiikkaa raiskausten,ruuan haukkumisten ym.. asioiden suhteen,jota nämä "turvapaikanhakijat" harrastaa.
Mainittakoon vielä,että minua ei ikinä ole häirinnyt kaverini suvakkius.

Sivut

Kommentit (56)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyseessä oli todella hyvä ystäväni.Kertoo paljon toisesta osapuolesta,jos on valmis katkaisemaan välit vaan sen takia,että en todellakaan hyväksy nykyistä pakolaispolitiikkaa raiskausten,ruuan haukkumisten ym.. asioiden suhteen,jota nämä "turvapaikanhakijat" harrastaa.

Hänen suvaitsevaisuuteensa ei sisälly ystävät. Luulisin ettet paljon menetä.

Mies 29v
Seuraa 
Liittynyt6.3.2015

Minulla oli muutama vuosi sitten vähän samanlainen juttu yhden naispuolisen kaverin kanssa. Juttelimme asioista livenä ja hän haukkui valkoihoisia, suomalaisia jne. ja kihahti vihaisesti kun minä käytin tiettyä etnistä termiä matuista. Sen jälkeen hän ei yhtäkkiä enää vastannutkaan tekstiviesteihin ja muuhun, vaan oli sitten päättänyt hylätä minut useamman vuoden kaveruuden jälkeen, mutta lopulta tuli sitten takaisin kuvioihin ilman anteeksipyyntöä, kun näimme uudelleen vahingossa.

-Mies 29v + 1v-

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oletko T?

Poistin nimittäin juuri viime viikolla sinut juuri tuon takia :)

En tarvitse sinunlaisia ystäviä.

Oletko A? Hyvä,että poisti,en kaipaakaan ala-astelaisia kavereikseni,jotka eivät kasvotusten puhu vaan jossain vtun fb:ssä tekee sen aikuismaisesti;).

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oletko T?

Poistin nimittäin juuri viime viikolla sinut juuri tuon takia :)

En tarvitse sinunlaisia ystäviä.

Haista paska

terv. T

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hänen suvaitsevaisuuteensa ei sisälly ystävät. Luulisin ettet paljon menetä.

En vaan ikinä olisi tästä ihmisestä uskonut,että on noin pikkumainen

Vierailija

Millaisista teksteistä oikein tykkäsit? Jos tykkäsit jostain lähes natsi-kommentista, niin ymmärrän ystävääsi. Mutta jos kyse oli asiallisesta pakolaiskriitisyydestä niin en ymmärrä häntä. Eri mieltähän saa olla. Mutta tosi rasistiset tekstit on oksettavia.

Vierailija

Mies 29v kirjoitti:
Minulla oli muutama vuosi sitten vähän samanlainen juttu yhden naispuolisen kaverin kanssa. Juttelimme asioista livenä ja hän haukkui valkoihoisia, suomalaisia jne. ja kihahti vihaisesti kun minä käytin tiettyä etnistä termiä matuista. Sen jälkeen hän ei yhtäkkiä enää vastannutkaan tekstiviesteihin ja muuhun, vaan oli sitten päättänyt hylätä minut useamman vuoden kaveruuden jälkeen, mutta lopulta tuli sitten takaisin kuvioihin ilman anteeksipyyntöä, kun näimme uudelleen vahingossa.

-Mies 29v + 1v-

Heh,etnistä termiä:D.
Itse en kaverini seurassa käyttänyt näitä termejä,koska tiesin hänen olevan suvakki ja kunnioitin sitä.
Mutta kuten joku aiemmin yllä totesi,tuskinpa menetin paljoa..sitten loppupeleissä en näköjään.

Vierailija

Some-sopulismi.

Pitää heilua enemmistö some-kavereiden kanssa samassa tahdissa tai...

Some on vähän niinkuin muoti ja trendit. Apupyöriä epävarmoille.

Carpe diem

Vierailija

Millaisia juttuja olet sitten tykännyt ja jakanut? Minusta ainakin on kaksi eri asiaa ottaa kantaa asioihin fiksun aikuisen tavoin ja levittää kaikkia rasistisia törkyjuttuja ilman lähdekritiikkiä. Minulta on myös lähtenyt kaverilistalta muutama "kaveri", kun kyllästyin siihen, että he tukkivat feedini ala-arvoisilla vitseillään ja vihapuheillaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Millaisista teksteistä oikein tykkäsit? Jos tykkäsit jostain lähes natsi-kommentista, niin ymmärrän ystävääsi. Mutta jos kyse oli asiallisesta pakolaiskriitisyydestä niin en ymmärrä häntä. Eri mieltähän saa olla. Mutta tosi rasistiset tekstit on oksettavia.

Oli asiallisia.Jokikisen tykkäämäni tekstin takana oli linkki.Niin,eikä siis mv-lehden sivuille.

Vierailija

"asiallisen maahanmuuttokritiikin" yleisestä tasosta päätellen en yhtään ihmettele että joku ei sitä öyhötystä jaksa katsella/kuunnella.

Vierailija

Itseä väsyttää kyllä kaikki tuo kohkaaminen somessa, en ole yhtään kaveria poistanut mutta olen lakannut seuraamasta useita joille näyttää merkitsevän enää yksi asia, joka ikinen asia jonka julkaisee liittyy maahanmuuttoon ja pakolaisiin. Esim jokainen rikosuutinen jossa tekijä on mamu linkitetään kauheiden saatesanojen kanssa ja sitten mitään muita rikosuutisia ei. Jaetaan eteenpäin tunnettujen rasistien juttuja ja jopa ihan fuulaksi todettuja juttuja eikä ymmärretä vaikka sanotaan että oli keksitty juttu. 

Eli vaikka tyyppi itse olisi vain "kriittinen" lausunnoissaan niin se määrä on ihan liikaa, en jaksa. Haluan lueskella mitä kavereille itselleen kuuluu, en niitä samoja uutisia sataa kertaa. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat