annan liian helposti

Vierailija

Elikkäs ongelmana on se että päädyn todella helposti harrastamaan seksiä miesten kanssa, mutta tämän jälkeen en halua mitään vakavampaa ikinä kenenkään kanssa, vaikka välillä mies näin haluaisi. Onko kellään ollut vastaava?

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Itse en ainakaan kaikista kerroista ole ylpeä.. luulin nuorempana että vain "pano miehet" harrastaa seksiä ilman tunteita, mutta niin teen näköjään minäkin. Ei tarvitse olla edes päissään että ajadun niin helposti sänkyyn.

Vierailija

Hassua tässä on se että ystäväni luulevat minua siveyden sipuliksi, vaikka olen maannut useamman miehen kanssa kuin kukaan heistä..

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hassua tässä on se että ystäväni luulevat minua siveyden sipuliksi, vaikka olen maannut useamman miehen kanssa kuin kukaan heistä..

Mistäs sinä sen tiedät?

Vierailija

Kuinka vanha olet ja miksi teet sellaista mikä kaduttaa? Vai pelkäätkö, että sinusta ei muuten pidetä? Sahaat noin omaa oksaasi ja tiedät en hyvin itsekin joten lopeta huoraaminen ja rauhoitu.

Vierailija

En mä sanonut että kadun kaikkea ;) ja siis kyllä mä niitä miehiä haluan, mutta sittenkun olen saanut, niin ei kiinnostaa enää oikeastaan millään tapaa :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En mä sanonut että kadun kaikkea ;) ja siis kyllä mä niitä miehiä haluan, mutta sittenkun olen saanut, niin ei kiinnostaa enää oikeastaan millään tapaa :)

Eli ongelmasi on?

Vierailija

Ja mistä tiedän että ystäväni näin luulevat johtuu siitä että kun aikoja sitten erosin ensimmäisestä suhteestani, niin ystäväni aina sanoo ett voisin koittaa hommata itselleni miehen tai edes tehdä jotain, että saisin "selibaattini" päättymään, eli he luulevat että olen viimeksi harrastanut seksiä kun seurustelin. Ainoastaan paras ystäväni tietää että näin ei ole, ja hän kerran mainitsikin että voisin hieman rauhoittua?

Vierailija

Ja siis ongelmana on tavallaan se että kun saan kerran sen mitä haluan, niin sen jälkeen en halua enää.. vaikks haluaisin kyllä löytää jonkun kenen kanssa haluaisin olla muutenkin ja vielä sen jälkeen pitkään!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat