Katrie Dalerin ja muiden ärsyttävien instagramit

Vierailija

Voi huoh tota katrie dalerin instaa, mitä kuvia pienen lapsen äiti ihan oikeasti laittaa. Eikö ymmärrä, että kuvat ei koskaan poistu internetistä vaikka ne poistuisi Instasta hänen tunnukseltaan? Ja eikö elämässä ole muuta kuin oma naama ja oma vartalo sivutisseineen.

Poimimpa hyvikseni viimeiset 20 kuvaa:
1. Oma naama
2. Oma kroppa sivutisseineen
3. Oma peiliselfie
4. Oma naama
5. Meemi (pelastaa sentään vähän)
6. Arkivideo (jee!)
7. Kroppakuva: Oma lantio
8. Kroppakuva: alastonkuva
9. Mainos
10. Meemi
11. Oma naama
12. Mainos
13. Periscope-mainos (pakkoko tunkea sinnekin)
14. Oma naama
15. Oma naama
16. Oma naama: video
17. Meemi
18. Kroppakuva: alastonkuva sängyllä
19. Kroppakuva puolialastomana
20. Kroppakuva

Eikö tän naisen elämään kuulu ihmisten näkemistä, ruokaa, omaa kotia? Oma lapsikin löytyy, tosin hyvä, että on tuon vauvarukan naaman näyttämistä vähentänyt, tosin ei taida Snapchatin perusteell olla hänellä enää edes ikinä hoidossa. Nainen laittoi instaan loppukesästäkin yhtenä samana päivänä 5 selfietä?! :'''D

Ja kyllä, näin paljon tämä asia ärsyttää että piti tehdä aloitus. Anteeksi.

Kommentit (4)

Vierailija

Mua taas ällöttää siinä ihmisessä se, että on juuri eronnut ja heti alkoi laittamaan kuvia muiden miesten kanssa ja facessa statukset luokkaa "tuleva aviomies, missä olet, tule pelastamaan" :'D siinä on ihminen, jolla niin huono itsetunto ettei pärjää yksin. Instassakin tuo kuva, missä jonkun kanssa makaa sohvalla ja #feelingsafe - huooooh. Inhoan tuollaisia ihmisiä, jotka lennosta vaihtavat kumppaniaan tai erottuaan alkavat heti vinkumaan, kun pitäisi löytyä jo uusi...

Vierailija

Niinpä! Vuosi sitten oli lehdissä ja Instassa ja kaikissa mahdollisissa kanavissa niin perhekeskeistä ja rakkaudentäyteistä, "Family before everything" ja nyt lapsi viettää yli puolet elämästään hoidossa. Samaan aikaan äiti Snapchatissa selittää että olen teitä varten pienet fanit lähettäkää kysymyksiä "kun on niin tylsäääää". Hitto hae se lapses hoidosta ja leiki sen kanssa, ole sitä varten, kun olet sen tähän maailmaan synnyttänyt.

Ja tosiaan, olen mäkin vähän ihmetellyt noita paidattomia miehiä sen snapissa ja kaikkialla. Huhhuh, ihmeellinen on elämä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat