Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saara Sarvas ja YleX aamu

Vierailija

Täältä saa yleensä vastauksen kysymykseen kuin kysymykseen, joten ajattelinpa kokeilla onneani:

Tietääkö joku, mihin Sarvaksen Saara on kadonnut YleX aamusta? Viime viikolla huomasin, ettei Saaran nimeä enää edes mainittu juontajissa, vaan "Tommi, Saara ja Samuel" oli vaihtunut "Tommi ja Samuel":ksi. Tällä viikolla näköjään sama jatkuu.

t. Saaran blogia aikoinaan vuosia seurannut ja sen vuoksi YleX aamuakin nblogin lopetuksen jälkeen satunnaisesti kuunnellut

Kommentit (9)

Vierailija

Saara instassaan:

saapraJouduin ottamaan vähän pidemmän loman henkilökohtaisten asioiden takia, mutta ei hättää, kyllä minä aalloille pian palaan :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Saara instassaan:

saapraJouduin ottamaan vähän pidemmän loman henkilökohtaisten asioiden takia, mutta ei hättää, kyllä minä aalloille pian palaan :)

Voi ei, ja mä kun ajattelin että sais vihdoin kuunnella vähän laadukkaampaa radiojuontamista ilman Saaraa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saara instassaan:

Voi ei, ja mä kun ajattelin että sais vihdoin kuunnella vähän laadukkaampaa radiojuontamista ilman Saaraa.

Mun mielestä Ylex Aamun ongelma ei ole Saara, vaan koko tiimi ja konsepti.

Vierailija

Tuo uutiskokeilu on kyllä hirveä... Uutisten kuuluu olla asiallisia! Eilen toimittaja luki ne yleiskielellä, puhui mm. "soppareista" ja tänään oli vuoropuhelu toisen juontajan kanssa. Huonoksi on mennyt!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat