Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Panin yhden yön panoa ilman ehkäsyä...

Vierailija

Olin eilen baarissa ja vedin ihan kunnioitettavat kännit, sekä lisääntyneen itseluottamuksen vuoksi tanssilattialta pokasin muijan. Valomerkin jälkeen lähettiiin jatkoille mun luoksi ja sitten vaatteet pois :)

Kortsujahan ei tietenkään ollut ja nainen ei syönnyt pillereitä, mikä avuksi?

Koska oltiin kummatkin niin himoissamme niin päädyttiin panemaan sitten paljaalla.

Olishan sitä voinut varmaan tulla muuallekin kuin pilluun, mutta sinne ainakin neljästi laukesin sisään ja tuntu vitun hyvältä.

Nyt olen kelannut, entä jos jälkiehkäisy ei toimikkaan ja isänpäivä tulee 2016?

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

No jospa mimmillä oli vaikka menkat juuri loppunut tai juuri alkamassa..? Silloin raskaaksi tuleminen on äärimmäisen epätodennäköistä.

Vierailija

Oma on virhees. Ja tekemisistä kannetaan vastuu... Täytyy kyl tosi kännissä olla, että ei tajua panevansa paljaalla ja laukeavansa sisään. Sulle taitaa käydä näin useamminkin? Raskaus ei sitäpaitsi ole ainoa seuraus tosta vaan myös sukupuolitauti on hyvin mahdollinen. Järki käteen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oma on virhees. Ja tekemisistä kannetaan vastuu... Täytyy kyl tosi kännissä olla, että ei tajua panevansa paljaalla ja laukeavansa sisään. Sulle taitaa käydä näin useamminkin? Raskaus ei sitäpaitsi ole ainoa seuraus tosta vaan myös sukupuolitauti on hyvin mahdollinen. Järki käteen.

Ei ole kovinkaan usein käynnyt, että ilman ehkäisyä on naitu. Joskus nuorempana tapahtu.
Yleensä +30naiset käyttää pillereitä tai on kierukka, joten harvemmin on joutunut kumia käyttämään. Varsinkin varatut rouvat mainitsee kun kumia alkaa kaivaa esiin "mulla on pillerit". 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei ole kovinkaan usein käynnyt, että ilman ehkäisyä on naitu. Joskus nuorempana tapahtu.
Yleensä +30naiset käyttää pillereitä tai on kierukka, joten harvemmin on joutunut kumia käyttämään. Varsinkin varatut rouvat mainitsee kun kumia alkaa kaivaa esiin "mulla on pillerit". 

Sukupuolitaudeista et ole kuullut?

Vierailija

Kyllä se jälkiehkäisy ihan hyvin yleensä toimii, mutta meeppäs terveyskeskukseen sukupuolitautitesteihin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliks tää Turussa...

Ei ollut vaan Helsingissä

No huh hyvä. Kuulosti emännältäni.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No jospa mimmillä oli vaikka menkat juuri loppunut tai juuri alkamassa..? Silloin raskaaksi tuleminen on äärimmäisen epätodennäköistä.

Jahas. Terveystiedon opettajaa sokeasti uskovat täällä taas alapeukuttelee. Väitettekö oikeasti, että raskaaksi voi tulla heti kuukautisten jälkeen tai esim. pari vuorokautta ennen menkkojen alkamista? :D

Samat ihmiset väittää että touhutipoista voi tulla raskaaksi. :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kai annoit väärän nimen ja numeron?

Kumpa olisinkin älynnyt tehä sen....

Tuli jo FB viestiä muijalta ja ehdotti uusintaa. Pitää miettiä mitä tekisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai annoit väärän nimen ja numeron?

Kumpa olisinkin älynnyt tehä sen....

Tuli jo FB viestiä muijalta ja ehdotti uusintaa. Pitää miettiä mitä tekisi.

Oliko hyvä pano? Punapää?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat