Häiritseekö miehiä kivesten/peniksen heiluminen juostessa?

Vierailija

Versus naisten rintojen pomppiminen ilman urheiluliivejä? ☺

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Ei ainakaan minun miestäni häiritse. Hän tykkää juosta tilanteen salliessa nakuna, ja siinähän nuo heilahtelevat ihan vapaasti.

Vierailija

Nyt tarttis saada joku video että nähtäisiin kivesten ja peniksen liikerata miehen juostessa. Paukkuuko ne ikävästi etureisiä vasten nivusten korkeudella ja jääkö isommalla varustuksella omaavalla linkkuun jalkojen väliin? Entä pyöräily; puristuuko sukukalleudet satulan ja haarojen väliin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Varmaan silloin jos kassit ovat täynnä. Minun kanssani sitä ongelmaa ei olisi.
N28

Itse ajattelin juuri samaa,puutteessa eläessä kassit on niin täynnä että joutuu olemaan jalat levällään hieman,ei silloin pysty juoksemaan,lisäksi on sellainen mela että jos ei ole kunnon kalsareita hakkaa mustelmille reidet.
missä N28 majailee?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N28

Itse ajattelin juuri samaa,puutteessa eläessä kassit on niin täynnä että joutuu olemaan jalat levällään
missä N28 majailee?

Ahaa, tämäkö selittää monien miesten harrastaman haarat levällään -istuma-asennon?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N28

Itse ajattelin juuri samaa,puutteessa eläessä kassit on niin täynnä että joutuu olemaan jalat levällään hieman,ei silloin pysty juoksemaan,lisäksi on sellainen mela että jos ei ole kunnon kalsareita hakkaa mustelmille reidet.
missä N28 majailee?

Helsingissä. Tuuks panee?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat