Samalla aaltopituudella oleva mies

Vierailija

Ajattelin kysäistä minkälaisia kokemuksia naisilla on miehistä jotka tuntuvat olevan samalla aaltopituudella kanssanne ? Onko kuinka yleistä ja miten se esim jutellessa tuntuu..?

Kommentit (10)

Vierailija

Sen vain tietää. Samanhenkisyys ja fiksuus. Pidän miestäni monella eri osa-alueella fiksumpana kuin itse olen; ehkä hän on kehittyneempi sielu. :) Lisäksi meillä on sama arvomaailma, vaikkeivät arjen tavoitteet olisi aina samoja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kunpa löytäisi sellaisen ihmisen. Tuntuu että suurin osa porukasta on vähän "häh..." yleensä kun mä avaan suuni :(

Häh?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kunpa löytäisi sellaisen ihmisen. Tuntuu että suurin osa porukasta on vähän "häh..." yleensä kun mä avaan suuni :(

No mutta tunnetko kerran vuodessa että mies on samalla aaltopituudella kanssasi ?

Vierailija

En olis uskonut, mutta ollaan miehen kanssa täysin samalla aaltopituudella vaikka hän on Keski-Euroopasta ja meillä on hieman ikäeroa. Samat asiat kiinnostaa, eli juteltavaa on paljon. Nörtteillään yhdessä ja meillä on paljon insideläppiä ja aina on hauskaa pelleillä vähän. Myös arvot kovin samanlaiset vaikka itse en ole perheestä, jossa uskonto olisi millääntavalla läsnä ja mies on katolisesta perheestä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No mutta tunnetko kerran vuodessa että mies on samalla aaltopituudella kanssasi ?

En ole sama mutta hyvä jos kerran 10 vuodessa.

Vierailija

Oman mieheni kanssa ollaan samalla aallonpituudella lähes joka asiassa ja etenkin tunne-elämän jutuissa. Ilmenee sillä tavalla että ymmärretään toisen fiilikset milloin mistäkin asiasta todella vaivattomasti ja osataan samaistua niihin, monesti ollut tilanteita joissa toinen osaa sanallisesti kuvailla että "tältäkö sinusta siis tuntuu". Se oman kumppanin puolelta kauttaaltaan ymmärretyksi tulemisen tunne on suurinta lohtua ja helpotusta mitä tiedän tässä elämässä.

Vierailija

Siltä kun heittää jonkun vitsin eikä toinen ole "hä?" tai "ai näytänkö mä siltä" tai vastaavaa. Ja myös toki toisinpäin, että itse ymmärrän miehen jutut, eikä tule sellaisia vaivaannuttavia hetkiä, jossa toinen selittää mitä tarkoitti ja sitten hymyillään ja ollaan hiljaa. Tuo varmaan tärkeimpänä, toki esimerkiksi arvot ovat tärkeitä, mutta itse olen ollut samalla aaltopituudella myös miehen kanssa, jonka eräitä arvoja en hyväksy joten se oli kyllä aika hämmentävä tilanne.
Ehkä kerran vuodessa tai parissa tapaan tällaisen miehen.

Vierailija

Liittyykö tuohon samalla aaltopituudella olemiseen heti aluksi myös romanttiset ajatukset miehen kanssa...siis jos uudehko tuttavuus ? Joskushan sanotaan että vastakohdat kiinnostavat toisessa ihmisessä ...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat