Väärä sukupuoli käy armeijan?

ajatuksia

Naiset ovat vastuuntuntoisia, nokkelia, nopeita oppimaan, rohkeita, itsenäisiä, nopeita, tarkkoja (ampumaan).
Ainoa huono puoli on tietenkin kuukautiset sekä monilla haluttomuus tappaa toisia, eli rauhantahtoinen luonne.

Miehet olisivat paremmin sopineet kotijoukkoihin sodissa, luulen, että niin paljon ei olisi traumatisoiduttu, jos miehet olisivat jääneet tekemään raskaat fyysiset työt ja naiset olisivat lähteneet.
Mutta olisivatko miehet muonittaneet ja vaatettaneet naiset yhtä hyvin ja hoitaneet lapset yhtä hyvin?

Kommentit (4)

Vierailija

Minä mielelläni lähetän naiset eturintamaan mieluummin kuin menen itse. Voin ihan hyvin vartioida soppakattilaa kun grrrl poweri vie voiton.

a p

Vierailija kirjoitti:
"Study showed that all-male ground combat squads were faster, stronger and more lethal in most cases than units that included women.The women also suffered higher injury rates during physically demanding training."

http://www.usatoday.com/story/news/nation/2015/09/10/marine-study-finds-...

puhuin nyt pelkästään naisten armeijasta. On toki tiedossa, että esim. sekaluokissa tytöt oppivat huonosti tietotekniikkaa, mutta tyttöluokissa hienosti.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat