Ärsyttää kun mies on niin pinnallinen, pitäisi aina käyttää korkkareita ja meikkiä

Vierailija

Kerran olimme koiraa kävelyttämässä ja minulla oli lenkkarit ja tuulihousut jalassa. Hänen työkaverinsa tuli vastaan ja yhtäkkiä hän keksi tekosyyn että tuo tie näyttää niin kuraiselta että mennään tätä reittiä ja kääntyi ympäri. Eli selkeästi häpesi minua. Silloin kun minulla oli silmätulehdus enkä voinut käyttää silmämeikkiä niin väitti että hänen työpaikkansa pikkujoulut oli peruttu mutta sain jälkeenpäin tietää että siellä oli juhlittu ja kunnolla. Minua ei vain huolittu mukaan. Inhottaa...

Kommentit (9)

Paljas totuus

Huono itsetunto kumppanillasi?
Häpeää lähintä ihmistään?

Puhu hänelle, miten käytös loukkaa sinua ja kysy syitä, miksi mies käyttäytyy noin. Vähättely hänen puoleltaan kertoo, ettei hänen empatiakykynsä ole normaali. Mies ei ehkä pysty muuksi muuttumaan, jos on teinin tasolla.

Tuo tauti vain pahenee, kun vanhenee. Älä hukkaa aikaasi, jos asenne jatkuu. Masennut ja sairastut.

Ei oikea suhde voi olla meikistä kiinni.

Vierailija

No, kyllä minäkin välillä hermostun jos mies tulee sukujuhliin tai ravintolaan junttihupparissa tai firmani juhliin jotenkin hölmösti pukeutuneena.

Ei mielestäni kyse ole " pinnallisuudesta" vaan sivistyksestä ja tapakulttuurista. Työtilaisuuksissa kyse on miehen omasta " työimagosta".
Itse näen vaivaa pukeutumisen eteen kaikissa em. tilaisuuksissa ja erityisesti töissä.

Toisaalta jos työkaverit kävelevät sunnuntaina kävelyllä vastaan en ehkä jaksa jäädä hirveästi juttelemaan oli tuulihousut tai ei.
Niistä työjutuista saa tarpeeksi töissäkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No, kyllä minäkin välillä hermostun jos mies tulee sukujuhliin tai ravintolaan junttihupparissa tai firmani juhliin jotenkin hölmösti pukeutuneena.

Ei mielestäni kyse ole " pinnallisuudesta" vaan sivistyksestä ja tapakulttuurista. Työtilaisuuksissa kyse on miehen omasta " työimagosta".
Itse näen vaivaa pukeutumisen eteen kaikissa em. tilaisuuksissa ja erityisesti töissä.

Toisaalta jos työkaverit kävelevät sunnuntaina kävelyllä vastaan en ehkä jaksa jäädä hirveästi juttelemaan oli tuulihousut tai ei.
Niistä työjutuista saa tarpeeksi töissäkin.

Kannattaisiko sun guuglata, mistä sivistyksessä ja tapakulttuurissa on kyse.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat