Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Metti Forssellin Luksus-imuri

Vierailija

Tästä on täytynyt olla jo ketju täällä, mutta millaisia tunteita herättää mammoissa "Swarovski imuri, joka on koristeltu yli 20 000 kristallilla"? Meneekö suoraan joulutoive-listalle?

http://www.mettiforssell.com/2015/11/2702/

Ajattelin ensin, että tämän täytyy olla jotain sairasta utopistista parodiaa, jota en kykene ymmärtämään, mutta sitten tajusin, että kyseessä on uuden ajan imuri-mainos. Kommentointiboksilaiset lienevät Electroluxin väkeä, tai ovat toiselta planeetalta- mikä muu voisi selittää kommentit kuten "mielenkiintoinen postaus" "rakastan imurointia" "upea imuri" jne.

Sivut

Kommentit (210)

Vierailija

Nyt kyllä naurattaa liikaa :D

Toi on yks noloimpia juttuja mitä olen nähnyt blogeissa, en kestä, paras on toi kuva yksinäisestä imurista juhlien nurkassa :D

Mun on pakko lähettää toi kaikille tutuille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nyt kyllä naurattaa liikaa :D

Toi on yks noloimpia juttuja mitä olen nähnyt blogeissa, en kestä, paras on toi kuva yksinäisestä imurista juhlien nurkassa :D

Mun on pakko lähettää toi kaikille tutuille.

Joo, se näyttää jotenkin niin surulliselta. Olisivat kattaneet sillekin paikan, kun on kuiteskin koko juhlien kunniavieras :D

Vierailija

Illan kunniavieras joutunut yksin nurkkaan :( Metistä saanut "hieman" yksinkertaisen kuvan ja tuo postaus vahvistaa kuvaa.

Vierailija

Swarovski-kivet ovat pelkkää hiottua LASIA, miksi ihmiset pitää sitä jotenkin hienona? Merkin nimen vuoksi koska on se kuuluisin, tuotteita massatuottava lasitalo???

Vierailija

Mitä vit... :D

Täytyi oikein tarkistaa postauksen päivämäärä, mutta ei, ei se ollutkaan aprillipila.

Tässä on kyllä saavutettu jonkin sortin bloggaamisen huippukohta.

Vierailija

"Säkehdyttävän kauniit ja erinomaisesti illan teemaan sopivat lautaset hän oli tuonut mukanaan Decanterin mallistosta."

Mitä tarkoittaa "säkehdyttävä"?

Vierailija

Mun mielestä Metin blogi yrittää jotenkin epätoivoisesti matkia Sofia Ruudun blogia. Sofialta kaikki hienot ja tyylikkäät asiat tulevat vaan vähän kuin luonnostaan ja rennommin ilman mitään liikaa yrittämistä ja koska hän on varakkaasta suomenruotsalaisesta suvusta niin ne luksusjutut olleet varmaan hänelle arkipäivää jo ennenkuin nai urheilijamiehen ja koska varmasti tienannut mukavasti mallina ennen liittoaan ja sen aikana. Siksi hänen ei tarvitse esittää väkisin mitään tai yrittää onkia jotain vakavasti otettavuutta blogin välityksellä.

Välillä tuntuu siltä että ne joilla ei varmaan oikein ole koskaan ollut mitään hienoa tai kivoja esineitä elämässä, saavat vihdoin jotain ja ne pitää hehkuttaa ja kerjätä kehut puolelta valtakunnalta netin kautta. Kuten Minttu joka postailee lähinnä vain merkkilogotuotteita instaan ja blogiin.

Vierailija

Millasetkohan on olleet vieraiden fiilikset kun illan emäntä on alkanut kesken kaiken imuroida mattoa ja ruokapöytää? :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"Säkehdyttävän kauniit ja erinomaisesti illan teemaan sopivat lautaset hän oli tuonut mukanaan Decanterin mallistosta."

Mitä tarkoittaa "säkehdyttävä"?

Voi ei :D

En siis halua pilkata, jos on kyseessä lukihäiriö, mutta jos ei ole, niin en voi ymmärtää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Millasetkohan on olleet vieraiden fiilikset kun illan emäntä on alkanut kesken kaiken imuroida mattoa ja ruokapöytää? :D

Varmaan säkehdyttävät fiilikset?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tilannetajua ei taida pahemmin hällä olla? Vieraana olisin todella vaivaantunut, ajattelisin että onko emäntä sitä mieltä että me ollaan sotkevaa sakkia ja eikä malttanut odottaa imurointia siihen asti että lähdemme kotiin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat