Milloin viimeksi sinua on vieras mies himoinnut

Vierailija

Koska viimeksi olet kokenut että vieras mies on todella himoinnut sinua, tunne kun tiedät että hän todella haluaisi repiä vaatteesi pois ja ottaa sinut heti. Ei tarvitse olla tilanne joka on johtanut mihinkään. Mikä se tilanne oli?

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Koska viimeksi olet kokenut että vieras mies on todella himoinnut sinua, tunne kun tiedät että hän todella haluaisi repiä vaatteesi pois ja ottaa sinut heti. Ei tarvitse olla tilanne joka on johtanut mihinkään. Mikä se tilanne oli?

Siis haluaisi raiskata?

Vierailija

Olin 8-vuotias ja koulumatkalla. Tuntematon farkkuasuinen mies kysyi nimeäni, mutta en kertonut. Hetken päästä hän laittoi käden suuni eteen, sanoi "Älä huuda" ja yritti kiskoa minua kävelytien viereiseen metsään. Rimpuilin, potkin, huusin ja juoksin karkuun.

Vierailija

Eilen baarissa tai tarkemmin ottaen se oli tämän päivän puolella. Mulla on sellainen vaikutus miehiin. Olen hoikka ja kaunis luonnonblondi. Ennen mua ahdisti se miten miehet kuolaa perääni, myös ne sormukset nimettömässä kulkevat, mutta nykyään se vaan piristää tylsän marraskuun ankeuden keskellä. Mutta on se vähän nolon näköistä kun niillä miesparoilla rupeaa seisomaan julkisella paikalla baarissa :D on helpompaa olla nainen. n26

Vierailija

Onhan siitä aikaa, mutta se tunne oli kutkuttava. Kun sen todella TUNSI, miten mies seisoi vieressä, silmät liimautuneina minuun ja pidätti hengitystään :)

Oltin siis molemmat vapaita ja suhdehan siitä syntyi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mistä helvetistä minä tietäisin, mitä jonkun vieraan päässä liikkuu? Ehkä himoitsee, ehkä ei, so not.

Jos et tiedä niin sitten sinua ei ollut himoissaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onhan siitä aikaa, mutta se tunne oli kutkuttava. Kun sen todella TUNSI, miten mies seisoi vieressä, silmät liimautuneina minuun ja pidätti hengitystään :)

Oltin siis molemmat vapaita ja suhdehan siitä syntyi.

Miehen (kiinnostavan miehen) himon kohteena on naisen alkukantainen tarve jota ei mikään feministiliike pysty poistamaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elokuussa 2001

Millainen tilanne?

Laajan kaveriporukan illanvietto, tapasin miehen, joka oli kotoisin samalta paikkakunnalta kuin minä, tuolloin asuimme siis jo ihan muualla Suomessa. Meillä oli yhteisiä nuoruuden tuttuja, se oli sellainen molemminpuolinen salamaihastus, joka olisi voinut johtaa johonkin, olimme varattuja kumpikin. Muttei johtanut. Hyvä niin. Sittemmin ei olekaan ollut liiemmin säpinää...

Vierailija

Muutama vuosi sitten työkaverin kanssa erään illanvieton jälkeen päädyttiin yhteen. Himot oli kova molemmilla mutta ei kondomia joten jäi vietyä loppuun.

Vierailija

Viime viikolla tullessani yötöistä 5 aikaan aamulla keskustassa. Karhuhomo (hyvin parrakas mies) kyseli menenkö junalla ja että onko minulla tyttöystävää samalla hipaisten nänniäni. Tämä on tositarina t. 22v mies.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat