Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kate +8? Mihin se Jon katos, tuliko ero ja jos niin miksi?

Vierailija

Oon missannut joitakin jaksoja.

Sivut

Kommentit (31)

Vierailija

Minuutissa löytyi wikistä, että erosivat jo vuonna 2009. Sitä en viitsinyt etsiskellä, missä heppu luuraa.

Vierailija

"Oon missannut joitakin jaksoja".. :D Missannut aika monta vuotta siis. Joku pettämissotku siinä oli, yllättäen, Jon on sika. Vanhemmat kaksoset eivät halunneet nähdä isäänsä pitkään aikaan, en tiedä käyvätkö nyt jo tapaamisissa. 

Vierailija

Se Jon ylltäen vehtasi lastenhoitajan kanssa ja Kate pisti sen pihalle.
Ja Jon siirtyi elämään railakasta elämää sen 20v naisen kaa, oli kuulemma saanut tarpeekseen perhe-elämästä

Vierailija

Ero tuli.Syy: muut naiset.Huoltajuuskiistoja ja riitoja myös appi- ja omien vanhempien kanssa.Kuvioihin kuului myös raju alkoholin käyttö,kun Joni juhli vaapaksi pääsyään.

Vierailija

Katella varmaan aika vaikeeta löytää uus mies tollaseen kompleksiin? Kaunis nainen on kyllä, mutta tissit vahvasti tyrkyllä varsinkin tuossa viime jaksossa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toisaalta en ihmettele sen Jonin lähtöä muiden matkaan. Oli se Kate melkoinen riivinrauta.

Mä vähän luulen että aika moni meistä muistakin olisi riivinrauta jos olisi kuutoset ja kaksoset. Niiden elämä on hieman erilaista kuin meidän joilla on esimerkiksi vain kolme eri ikäistä lasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"Oon missannut joitakin jaksoja".. :D Missannut aika monta vuotta siis. Joku pettämissotku siinä oli, yllättäen, Jon on sika. Vanhemmat kaksoset eivät halunneet nähdä isäänsä pitkään aikaan, en tiedä käyvätkö nyt jo tapaamisissa. 

No onko Suomessa jätetty kausia sit väliin Friillä. Ei siitä ole kuin viikkoja, kun näytettiin jaksoja, jossa olivat vielä yhdessä ja lapset pienempiä toki

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voitteko selittää miksette jaksa mitään googlettaa? Onko se osa sitä uusavuttomuutta?

Ei, vaan läheisriippuvuutta <3 Tykkään susta, pusu. :) 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No onko Suomessa jätetty kausia sit väliin Friillä. Ei siitä ole kuin viikkoja, kun näytettiin jaksoja, jossa olivat vielä yhdessä ja lapset pienempiä toki

Friiltä tulee vieläkin. Tää pelkkä Kate+8 tulee 5-kanavalta ja on mennyt multa ihan ohi, järkyttävää. Yleensä surffailen kanavilla niin tehokkaasti, että bongaan kaikki kamalat tosi-tv-ohjelmat ja jään koukkuun.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voitteko selittää miksette jaksa mitään googlettaa? Onko se osa sitä uusavuttomuutta?

Ei, kun se on osa sitä, että tältä palstalta saa helposti vastauksia kaikkeen ja sillä välin voi keskittyä muuhun:)

Vierailija

Jon&Kate+8 oli oikeasti hauska ja ihana sarja, mutta tämä uusi Kate+8 on julkisuustyrkyn Katen oma show, missä lapset on vain sivuosassa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat