Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Bepanthenin metallipakkaus

Vierailija

Käytän paljon Bepanthenin paksua voidetta, jota saa metallisessa tuubissa. Ongelma on se, että se tuubi repeää AINA vaikka miten varoivainen olisi ja vaikka kokeilisi eri kohdista tuubia puristaa. Aina jossain vaiheessa tuubiin tulee taitos, joka sitten repii metallin ja voide tursuaa ulos.

Kysymys: onko teillä muilla samanlaisia ongelmia?
Ärsyttää, kun joudun kantamaan tuubia usein mukana käsilaukussa, ja joudun käärimään tuubin joko pakastepussiin tai paperiin ettei muut tavarat tuhriutuisi :/

Kommentit (6)

meilläkin

Joo, meillä menee kyllä myös aina rikki. Yritän pursottaa sitä järjestelmällisesti, eli häntäpäästä alkaen mutta tosiaan niitä reikiä tulee silti aina.

Onneksi meillä se on kotona hyllyllä joten ei niin haittaa.

Vierailija

Se repeily taitoskohdasta on kelju, mutta voidetta voisi laittaa pieneen purkkiin vaikka. Tai sitten ostaa vaikka BevitaR voidetta, putki on muovia ja flippikorkki, ja ihan saman tyyppinen ja tehoinen tuote, käytän sitä nykyään itse.

Vierailija

Mä laitan aina pieneen matkapurkkiin, niin ei sotke.Ei oo yhtä hygieeninen kuin tuubi, mutta oon ainoa joka sitä käyttää.

Vierailija

Jes, en ollutkaan ainoa tämän ongelman kanssa. Tuota pientä purkkia voisinkin kokeilla. Kiitos vinkistä.

Metalli on vissiin niin ohutta, että se repeää. Ja kun tuo voidekin on sen laatuista, että sitä vaan pursuaa niistä rei'istä, vaikka tuubia ei puristaisi.

-Ap

Vierailija

Metallipakkaus johtuu siitä, että voide säilyy siinä parhaiten. Pilaantuisi muovituubeissa tms. Näin muistan lukeneeni, kun joku muukin (varmasti moni!) asiaa pähkäili. Ärsyttävää kyllä, mutta menköön, kun sisältö niin hyvää :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat