Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Morsiamen toive: ethän ota sukkanauhaa kiinni

Vierailija

Tullaan kyllä hyvin juttuun morsiamen kanssa mut miksi esittää tuollainen toive?

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Voiko olla jotain sellaista että morsian haluaa jonkun tietyn saavan sen sukkanauhan tai... kuulostaa kaukaa haetulta, mutta jos ei halua sinun saavan hänen yllään ollutta. Luoja ties mistä syystä.

Vierailija

Siis sinäkö et saa sitä ottaa?

Hmm, jospa morsian ei halua juuri sinua naimisiin? Vai onko naimattomien joukossa jotain todella epätoivoisia tapauksia? Tai jos on menossa jokin juoni, että tietty nainen sen nappaa ja hänen miehensä sitten kosii?

Minä kyllä jättäytyisin koko leikistä pois.

Vierailija

Miksi edes pitää heittää koko sukkanauha jos pitää ohjailla kuka saa ja kuka ei yrittää ottaa sen kiinni? Laikkiähän sen pitäisi olla ja mennä omalla painollaan miten menee. Tosin itse en pidä koko leikistä jos sulhanen morsiamen hameen alta suullaan sen irrottaa, minusta se on mautonta.

Vierailija

Sano, että antaa sen suoraan sille, jolle sen haluaa antaa. Olen ollut häissä, joissa kimppu meni 14-v tytölle. Ihan suoraan lensi syliin. Morsian mökötti sitten, että piti mennä eräälle kaverille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tai jos on menossa jokin juoni, että tietty nainen sen nappaa ja hänen miehensä sitten kosii?

Miehet on nappaamassa sukkanauhoja, ei naiset.

Vierailija

Itse olen ainakin näiden turhaakin turhempien ohjelmanumeroiden aikana hakemassa täydennystä boolimukiin. Saapahan rauhassa tinata.

Vierailija

Se on vakava asia kuka kimpun/sukkanauhan saa. Vuosia sitten morsiamen heittämä kimppu lensi suoraan minun käsiini vaiika en edes yrittänyt napata sitä, eräs ystävättäreni ihan oikeasti riisti sen minulta ja tuuletteli onnessaan saaneensa kimpun ja olevansa seuraava siitä porukasta joka menee naimisiin. No ei ollut vaan minä, tämä ystävätär meni vasta 5-6 vuotta minun jälkeeni. Niin se kostautui kun oli vääryydellä hankkinut kimpun ;D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siis sinäkö et saa sitä ottaa?

Hmm, jospa morsian ei halua juuri sinua naimisiin? Vai onko naimattomien joukossa jotain todella epätoivoisia tapauksia? Tai jos on menossa jokin juoni, että tietty nainen sen nappaa ja hänen miehensä sitten kosii?

Kyllä, toive oli etten ottaisi sukkanauhaa kiinni. Esitin siinä mököttävää ja heitin takaisin, että etkö halua mun menevän naimisiin, niin vaihtoi aihetta. Se kiinnostaa että miksi ei haluaisi mun menevän naimisiin... Häihin ei tietääkseni oikein tule sellaisin potentiaalisia avioituvia pariskuntia, avo ja sinkkumiehiä ja jokunen varattu.

Mullekin kyllä tuli mieleen että taidan jättää väliin koko sukkanauhan heiton.

Vierailija

Ap jatkaa, että olen minäkin kuullut muutamista häistä joissa on koitettu järjestellä kimpun heiton tulosta. Mun mielestä vesittää kyllä koko ideaa.

Vierailija

Minä ehdottaisin ex-tempore pientä lisänumeroa, kimpun/sukkanauhan ottanutta heitellään raaoilla kananmunilla. Hehe, vähän huumoria.

Vierailija

Mutta kai sinä ap olet (herranjumala) mies? Ei kai kukaan morsian sano kellekään naiselle että älä sitten ota sitä sukkanauhaa joka heitetään poikamiehille?

Vierailija

Niin kauheaa, mä oon luullut, että se kimpunheitto on sellaista kiusaamista, "kuka teistä onkaan seuraava, hähää, ettehän te itse voi päättää naimisiinmenostanne, siksi tämä kimppu päättää sen" ja oon ollut kaukana koko kimpusta joka kerta...
En ole niin ulkoaohjailtavissa, että minun naimisiinmenooni merkitsis joku hääkimppu suuntaan taikka toiseen, saati kolmanteen. Itseasiassa siihen aikaan kun joskus kävin häissä minusta oli kauheaa, että niin monet avioituvat.
Juuri niin kuin täällä oli yhdessä ketjussa äskettäin, kun ei se vaikeuksienkaan keskellä merkkaakaan sitten mitään, vaan se on bye bye kun homma ei enää nappaa. Siksi olenkin itse vain avoliitossa, mulle ei oo luvattu mitään (mikä ei pidä), enkä itse myöskään voi rikkoa luoauksia, joita en ole edes antanut. Silti jo yhdeksättä vuotta saman katon alla mieheni kanssa ja vaikka on ollut vaikeuksia, niin jatketaan yhdessä edelleen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mutta kai sinä ap olet (herranjumala) mies? Ei kai kukaan morsian sano kellekään naiselle että älä sitten ota sitä sukkanauhaa joka heitetään poikamiehille?

En tiedä miksi mua luullaan naiseksi. Mieshän täällä kyselee :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat