Ontelosyylät ja syylät lähtee osterivinokaskapseleilla!

Vierailija

Hirvittävä määrä syyliä 2,5 vuotiaan kehossa. Lääkäri ei osaa auttaa, syylävoide ei auta, vaan polttaa ihon syylän ympäriltä. Jostakin kuulin että voisi kokeilla osterivinokaskapseleita. Ei varmasti auta, ajattelin. Ostin silti ja annoin niitä lapselle ohjeen mukaan murskattuna jukurtin seassa kaksi kolme viikkoa kunnes kyllästyin. Mutta vielä viikko meni, niin syylät lähti!
Tuttavan pojalla oli sitten syyliä käsissä, jotka olivat vaivanneet jo pari vuotta. Annoin lopun paketista hänelle. Hän söi kapseleita myös kaksi viikkoa, ja viikon parin päästä kuurin lopettamisen jälkeen syylät hävisivät. Ihmettelimme molemmat, että toimiko moinen ihan oikeasti. No syylät lähtivät, joten uskomme että syylien häviäminen taisikin oikeasti olla kapseleiden ansiota.

Kommentit (9)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kenellä lähtee, kenellä ei. Minulla ei lähtenyt, vaikka söin noita melkein puoli vuotta aikoinaan.

No ihan hyvä saada toisenlainenkin kokemus. Ikävä juttu, syylät eivät ole kivoja. Olen alkuperäinen kirjoittaja, en siis luontaistuotekauppias, vaan tavallinen äiti. Yleensä en usko mihinkään "huuhaa" - juttuihin, mutta kun kokee niin näkee...Ei sitten ollutkaan huuhaata :)

Vierailija

Meillä toimi molluskoihin toisella lapsella, toisella ei. Tällä toisella ne eivät lähteneet vuodessakaan vaan jatkuvasti tuli lisää. Lopulta auttoi vasta se, että napsaisitiin isoimmat molluskat irti, sen jälkeen pienemmätkatosivat itsestään.

Vierailija

Meillä 2,5 vuotiaalla oli käsi ja kylki täynnä molluskoja. Syötettiin osterivinokasta (niitä on myös jotain mansikanmakuisia), mutta en osaa sanoa auttoiko. Huomasin, että enemmämn apua oli sinkkivoiteella rasvauksesta (yön ajaksi), se jotenkin kuivatti niitä. Mutta vasta kun puhkaistiin pari pahinta näppyä, alkoivat kaikki hävitä. Varmaankin kehon oma puolustus "heräsi" puhkaisun vuoksi. 

Vierailija

Se auttaa noin joka toisella. Näin väitti lastenlääkäri mulle. Meillä ei tehonnut. Mut kannattaa kokeilla.

Kannattaa googlettaa apple cider vinegar molluscum ja tea tree molluscum keillä osterivinokkaat ei auta

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat