Semmoinen tavallisen näköinen ja muodokas 155 cm ja 85 kg nainen on minun mielestä semmoinen seksikäs ja ihana nainen

Vierailija

minä olen mies 35 vuotta ja minusta semmoinen kurvikas naapurintyttö on kaikkein upein.
Minä en pidä malleista, he ovat ylimielisiä ja ilkeitä jotka leikkivät miesten tunteilla. Sen sijaan semmoiset kurvikkaat naapurintytöt ovat upeita ja minä tykkään semmoisista. Semmoinen on minun nais-ihanne.
T.Pekka

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Jaa, kuvailit juuri minut, olen juurikin mitoiltani tuo ;) Kurveja löytyy, lisäksi olen - vaikka itse sanonkin - iloinen, valoisa ja hurmaava luonne :)

Vierailija

,nä tykkään myös kun naisessa on MISTÄ OTTAA KII en yhtään tykkää LUUVIULUISTA he ovat oksettavia ja minusta naisen mitat on parhaat 160 senttiä ja 95 kiloa. semmoinen on myös minun nais ihanne. olen aina tykkännyt muodokkaista naisista joille tykkää juoda limua ja makkaraa. semmoinen on myös minun nais ihanne juu ja huiippu mallit ovat ällöjä varsinkin semmoiset suuri silmäiset ja iso rintaiset. minusta pienet käsiin sopivat tisut on semmoiset ihanimmat ja semmoinen karvaiset kainalot ja hikiset varpaan välit. tuommosta.

t. keijo3§

Vierailija

Minä tiedän monta kurvikasta naapurintyttöä jotaka ovat ylimielisiä,ilkeitä ja mielellään leikkivät miesten tunteilla jos tilaisuuden saavat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä tiedän monta kurvikasta naapurintyttöä jotaka ovat ylimielisiä,ilkeitä ja mielellään leikkivät miesten tunteilla jos tilaisuuden saavat.

älä puhu paskaa minä tiedän että yksikän av tavallinen naapurin neito ei tekisi pahaa kärpäselläkään ei. kyllä minä teidän sen. ja minä semmoista niin kovasti rakastan. suudelleen muhkeaa vatsaa ja nilkoja joista löytyy perhonen tatuoniti.

tv.Pekkis

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
minä olen mies 35 vuotta ja minusta semmoinen kurvikas naapurintyttö on kaikkein upein.
Minä en pidä malleista, he ovat ylimielisiä ja ilkeitä jotka leikkivät miesten tunteilla. Sen sijaan semmoiset kurvikkaat naapurintytöt ovat upeita ja minä tykkään semmoisista. Semmoinen on minun nais-ihanne.
T.Pekka

Kukin tykkää mistä tykkää, mulle ihan sama. Mutta tykkäätkö isommista naisista sen takia, ettet joudu kohtaamaan omia ikäviä tunteitasi? Yleisesti naisihanne on hoikka lihaksilla tai ilman, ja sellainen naisystävä herättää usein muiden miesten kiinnostuksen, toisin kuin pullukampi nainen. Jos uskaltaa kohdata omia demonejaan niin oma elämä voi olla myös mukavampaa. 

Ihmisiä ei voi myöskään stereotypioida tuolla tavalla, eivät kaikki naiset ole ilkeitä. Joku voi olla laiha tahtomattaankin, esim syöpä. Kannattaa vähän miettiä myös sitä omaa suhtautumista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T.Pekka

Kukin tykkää mistä tykkää, mulle ihan sama. Mutta tykkäätkö isommista naisista sen takia, ettet joudu kohtaamaan omia ikäviä tunteitasi? Yleisesti naisihanne on hoikka lihaksilla tai ilman, ja sellainen naisystävä herättää usein muiden miesten kiinnostuksen, toisin kuin pullukampi nainen. Jos uskaltaa kohdata omia demonejaan niin oma elämä voi olla myös mukavampaa. 

Ihmisiä ei voi myöskään stereotypioida tuolla tavalla, eivät kaikki naiset ole ilkeitä. Joku voi olla laiha tahtomattaankin, esim syöpä. Kannattaa vähän miettiä myös sitä omaa suhtautumista.

minä tykkää muodokkaista tavalliset näköisistä naapurin tytöistä kysy vaikka äitiltä hän tietää minun nais ihaneen olemme jutelleet siitä monesti. äiti on myös sitä mieltä että naisessa pitää olla muotoja hänelläkin on niitä paljon. ja me emme äidin kanssa voi sietää huippu malleja. hän inhoaa niitä. minä taas välttelen kerran minä rakastuin kauniiseen naiseen joka näytti huippu mallilta ja hän särki minun sydänmen sen jälkeen tajusin että kaunis nainen ovat hirviöitä ja hän ei antanut minulel rakkauttaan ja tajusin että ei ole tulevaisuutta hänen kanssa. ja siitä päivästä lähtien minä olen inhonnut kaikkia kaunottaria huippu malleista naapurin kaunottariin minä en voi sietä heitä silmissäni . minä suljen silmäni kun tulee kaunotar eteeni vaikka kuvissa tai oikeassa elämässä ja ajattelen että häntä ei ole oleamssa ja sitten kun avaan silmät hän on jo poistunut johonkin. minä en ikinä enää halua särkeä minun sydänmeä kenenään kaunottaren takia. s

siksi minä pidän muodokkaista naapurin tytöistä kukaan semmoinen ei ole  minun sydäntä särkenyt ei.

t.Pekkis se sama pekkis

Vierailija

Hoikka nainen on usein kurvikkaampi ja muodokkaampi kuin lihava nainen ja kaikki miehet kuolaavat juuri niitä hoikkia muodokkaita. Läski ei ole muotoa vaan pelkkää läskiä. Lihavat naiset ovat yleensä vain turvonneita tasapaksuja muodottomia.

Aika selvä provoilija olet aloittaja.

Vierailija

Minä taas haluaisin 180cm pitkän naisen, joka painaisi 200kg. Olisi ihanaa, kun sellainen hyppäisi ratsaille tällaisen 160 cm/50kg miehen päälle ja alistaisi kunnolla. T: Markku 55v.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat