Päivi Räsäselle Kirjoitin näin

Vierailija

Tässä on viimeisin sähköpostini Päiskälle ja tästä tulee aika hyvin ilmi nykyinen tilanteeni:

"Poistin Bloggerissa olleet julkiset blogini kaikki ja jatkossa jos ja kun pidän blogeja, käytän muita blogipalveluita ja jos mahdollista, niin pidän blogit salaisina/yksityisinä. Tämä siitä syystä, kun minua kiusataan netissä jatkuvasti ja linkitetään minun blogi keskustelupalstalle. Parempi on, etten tuo itseäni netissä mitenkään esille, koska heillä on joku joukkolynkkaus menossa ja he koettavat saada savstetuksi minut ulos normaalista elämästä, johonkin suljettuun laitokseen. Jos en itseäni tuo netissä esille, niin silloin tuo toivottavasti aikanaan laantuu.

Bloggerissa myös näkyy jos blogi on linkitetty johonkin ja usein on minulle sopimatonta tekstiä niissä keskustelupalstan jutuissa, sellaista, joka saa minut pois tolaltani ja ahdistumaan ja masentumaan ja jopa satuttamaan itseäni. Ei ole mielenterveydelleni hyväksi ne jutut. Reagoin fyysisestikin niihin juttuihin pahoinvoinnilla ja joskus rintakipuja on ollut ja sydän alkaa hakkaamaan ja oksettaa ja tulee fyysinenkin uupumus. Käytän jatkossa niitä blogipalveluita joista ei näy onko blogi johonkin linkitetty.

Se on tärkeää, että osaan itse tunnistaa ja tiedostaa sen, mikä aiheuttaa minulle liikaa kuormitusta ja ahdistusta ja poistaa sellaiset asiat elämästäni. Toki aina on vaara siihen, että jos pitää julkista blogia, voi saada osakseen pilkkaa. Minä en kuitenkaan ole tässä vaiheessa riittävän vahva ottamaan vastaan millaista palautetta tahansa. Olen masentunut ja sen lisäksi myös fyysisesti sairas. Jos liikaa rasitan itseäni, minä yksinkertaisesti romahdan ja olen kohta sairaalakunnossa. Olen jo nyt huomattavan väsynyt ja uupunut. Tarvitsen paljon lepoa ja hyviä hetkiä että saisin kerättyä voimia. Olen heinäkuun ajan lomalla vapaaehtoistyöstä ja elokuussa aloitan taas vapaaehtoistyöt. Heinäkuussa lepään ja nautin elämästä ja koetan olla iloinen kaikesta huolimatta vaikka elämä potkii päähän.

Minulla epäillään sydämen vajaatoimintaa ja lääkitystäni on tehostettu nyt jälleen. Joutui taas minun vanhemmat joilla itselläänkin on rahasta tiukkaa, ostamaan minulle kalliita lääkkeitä. Toimeentulotukea en sossusta saa mutta kysyin lääkäriltä voisinko saada KELAsta eläkkeensaajan hoitotukea. Tämä asia on vielä auki, mutta säästän rahaa säästöpossuun siltä varalta, että jos en saa sitä eläkkeensaajan hoitotukea, niin on ainakin rahaa säästöpossussa sitten niihin lääkkeisiin. Niistä osa maksetaan minun säästöillä ja osan maksaa vanhemmat.

Minun ei todellakaan ole hyvä nyt rasittaa itseäni, muuten voi tulla minulle sydänkohtaus jos liikaa itseäni rasitan. Elämäni pitää olla turvallista ja rauhallista nyt ja teen itsekin kaikkeni sen eteen, että se on turvallista. Yksi asia mitä voin tehdä on todellakin lopettaa julkiset blogit tai ainakin laittaa blogit sellaisiin nettipalveluihin joista minä itse en näe, että mihin ne on linkitetty. Siellä palstalla on myös sellaisia ihmisiä ketkä tekeytyy minuksi ja ovat olevinaan minä ja koettavat tehdä ja sanoa vaikka mitä mikä antaisi syyn saada minut lukkojen taakse. Jos pysyn nyt piilossa niin se lynkkausmeininki laantuu aikaa myöten.

Toivottavasti kukaan tai mikään virallinen taho ei mene niitten nettikiusaajien ansaan :/ nimittäin silloin mulle käy huonosti ja oikeasti joudun johonkin. Itse en käy millään keskustelupalstalla enkä lue mitään keskustelupalstaa, pidän matalaa profiilia ja koetan olla mahdollisimman huomaamaton. Kukaan ei ole kadulla tullut minua ahdistelemaan ja olen saanut liikkua ulkona onneksi rauhassa, mutta netissä oli kiusaamista silloin kun oli ne julkiset blogit.

Tällaista minulle kuuluu nyt ja taas mieleni pahoitin kun minua ilkeästi jälleen haukuttiin ja minulle tuli rintakipuja ja hengitysvaikeuksia. Toivoisin pääseväni vaikka sisätautien osastolle lepäämään. "

Kommentit (11)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse en käy millään keskustelupalstalla enkä lue mitään keskustelupalstaa, pidän matalaa profiilia ja koetan olla mahdollisimman huomaamaton.
Henna Henna Henna. Mikä tämä aloitus sitten on jos et muka käy keskustelupalstoilla? Muutenkin roikut täällä harva se päivä, ei ole kauaa edellisestä "miksi en saa hoitaa vauvaa kyllä saan yääbyää"-avauksestasi.

Ja uuden blogin linkkiä jakoon vaan, saat sitten kaipamaasi huomiota taas ämpärikaupalla!

Vierailija

Tuskin tämä liityy mitenkään Hennaan. Olet ihan vainoharhainen. Ja miten nimettömänä kirjoittava voisi saada mitään huomiota?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat