Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaikea palata hoitovapaalta töihin 2,5v tauon jälkeen:(

Vierailija

Minulla on vakituinen työ, alaa en halua tarkasti sanoa. Olen saanut esikoisen ja haluttiin hoitaa häntä kotona. Hävettää sanoa, mutta pelkään töihin palaamista. Sijaiseni on kuulemani mukaan ollut todella pidetty ja hän on organisoinut työn paljon järkevämmin. Esimies on vaihtunut, ja nykyinen esimies on ollut parempi ja "antanut" muokata työtapoja enemmän . Ahdistaa palata, koska en itse kokenut olevani hyvä työssä, vaikka yritin. Olen ujo ja varautunut kun työ vaatii ihmisten kohtaamista. Pelottaa, että kaikki ajattelee "miksi tuo tulee takaisin, sijainen oli paljon parempi" :(

Kommentit (5)

Vierailija

Jos sijaisesi on niin hyvä kuin uskot, niin eiköhän hänestä haluta pitää kiinni. Luulisi että hyvälle tekijälle järjestyy työtä ja hänet palkataan sinun lisäksesi. Joten palaa vaan rohkeasti töihin, eiköhän jokainen ymmärrä, että tietenkin sinä palaat omaan työhösi.

Vierailija

Minusta tuntui aikoinaan samalta. Olin koko hoitovapaan aikana kuullut pomolta että muilta työntekijöiltä, että kylläpä saatiin hyvä sijainen. Hänelle järjestettiin sitten jatkopaikkakin, kun oli niin hyvä. Lähes itku kurkussa menin töihin.

Totuus oli tämä. Noin puoli vuotta työskenneltyäni tuo entinen sijainen, silloinen uusi vakkari kertoi, että oli pelännyt minun paluutani töihin ihan hirveästi. Niin pomo kuin muut työntekijät olivat kertoneet minun olevan niin hyvä työntekijä, että.

Hyviä oltiin molemmat. Opittiin ainakin se, että jos kehuu yhtä, niin ei kannata jättää kehumatta sitä toistakin hänen itsensä kuultensa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat