Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

nuoret äidit

Vierailija

Haluaisin kysyä teiltä palstalaiset että miksi osa vanhemmista äideistä suhtautuu niin negatiivisesti nuoriin äiteihin? Miksi ajattelette että nuori äiti ei kykene kasvattamaan lasta ja kävisi vain baarissa ryyppäämässä ja jättää lapsen aina hoitoon?- 19 v äiti

Kommentit (5)

Vierailija

Miksi osa teistä nuorista äideistä suhtautuu niin negtiivisesti iäkkäämpiin äiteihin? Miksi meitä yli nelikymppisiä haukutaan jatkuvasti vanhenemisesta tai kukkahattuilusta?

Vierailija

Itse en haku ketään äitejä iän takia kunhan lapselle tarjoaa hyvän ja rakastavan ja turvallisen kodin. Kysyin sen takia että kohtaan ennakkoluuloja viikoittain vaikka tiedän olevani hyvä äiti omalle lapselleni. Alkaa vaan mitta tulla täyteen että iän takia leimataan huonoksi äidiks- Ap

Vierailija

Varmaan aika kärjistetty ajatus. Itse tiedän hyviä ja ihania itsestäni nuorempia äitejä mutta tiedän myös näitä kun laittavat joka vkl lapset hoitoon jotta pääsevät elämään nuoruuttaan. (Tiedän tällaisia myös ikäisiäni sekä itsestäni vanhempia) Luultavasti ajatusmaailmaan vaikuttaa se että nuorella on vasta aukeamassa/ juuri auennut mahd
baareiluun, nuori etsii identiteettiään ja nuorena koulu jää kesken joten sellaista ihmistä ei välttämättä pidä niin kypsänä tai vastuullisena (valtion rahoillahan hän perheensä elättää)

Mutta itse en pidä ketään toista parempana äitinä, siinä vaiheessa kyllä jos toisin todistetaan.
T: 22v äiti

Vierailija

Juu, se että joku haluaa lapsen 18-25 vuotiaana, tuntuu joillekkin olevan merkki siitä että tuli suunnittelematon raskaus.

Oma tyttö syntyi kun olin 21-vuotta, oikein toivottu tyttö ja ihana raskaus oli :) Niin tuntui välillä oudolta kun sain pari kommenttia, mm. Voi että, pelastusarmeijasta voi löytyä tehosekoittimia tai muuta jos ei ole rahaa ostaa. Mulla on ihan ok:t tulot, ja eipä nuo keittiön pienlaitteet onneksi ole niin kallitta nykyään :)

Ja toinen kommentti, että "Ompa nuori äiti" kun minut esiteltiin vanhempieni naapurille, en tiedä minkä ikäiseksi minua sitten luulivat?

Muutoin ei ole tullut kyselyitä että miten meinaan pärjätä, onneksi :) Tsemppiä teille kaikille, myöhemmin voi päätään puistellen noita kommentteja muistella huvittuneena :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat