Miksi on muka niin helkkarin hienoa käyttää lihavia malleja?

Vierailija

Sen ymmärrän, että lihavat haluaa nähdä miltä joku vaate näyttää heidän päällään, mutta miksi niitä lihavia malleja pitää ylistää niin hemmetisti? Esimerkiksi tää mekkokauppa Miss Windy käyttää yhtä tosi lihavaa mallia ja sen kuvia postataan Facebook-mainoksina ihan koko ajan. Ja aina joku kiitää siihen kommentoimaan miten upea malli teillä on! Eikä ole. Se on superlihava ja tietenkin ne vaatteet näyttää paremmilta hoikkien ihmisten päällä.
Ärsyttävää tollanen esittäminen. "Olen nyt vähän parempi ihminen, kun kehun tota läskiä, vaikka kaikki näkee että ne muut on paljon kauniimpia." :DDD

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Nyt kun oikein miettii, niin kyllähän se on totta, että ns. tavallisen mallin kuvissa kehutaan vain vaatetta eikä koskaan itse mallia, mutta pulskien mallien kohdalla tilanne on toinen. Jännä.

Vierailija

En minäkään ymmärrä, miksi pitää ylistää selvästi ja oikeasti ylipainoisia malleja! Se on ihan yhtä epäterve esimerkki nuorille kuten luuranko-laihakin. Käytettäisiin niitä normaalipainoisia vain :/

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En minäkään ymmärrä, miksi pitää ylistää selvästi ja oikeasti ylipainoisia malleja! Se on ihan yhtä epäterve esimerkki nuorille kuten luuranko-laihakin. Käytettäisiin niitä normaalipainoisia vain :/

En ymmärrä, miksi joku vetää tällaisesta hernene nenäänsä. Luurankoakkoja on joka lehti täynnä, joten ei ihme, että hieman pulskempaa pidetään virkistävänä. Paljon omituisempaa on se, että asia näyttäisi oikeasti vaivaavan jotain niin paljon, että pitää tänne oksentaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi joku vetää tällaisesta hernene nenäänsä. Luurankoakkoja on joka lehti täynnä, joten ei ihme, että hieman pulskempaa pidetään virkistävänä. Paljon omituisempaa on se, että asia näyttäisi oikeasti vaivaavan jotain niin paljon, että pitää tänne oksentaa.

Te mielipidepoliisit olette kyllä ihania. Tässä tapauksessa ei ole "hieman pulskempi" vaan luultavasti jo sairaalloisen lihavuuden puolelle menevä henkilö. Ei ole tervettä, ei.

Vierailija

Kun kylillä katselee ympärilleen ei niitä vaatepuumallisia ihmisiä tule vastaan kuin kerran viikossa yksi, niitä normaalikroppaisia ja pulleita tulee komppanijoittain. Siksi pitää ylistää pulskia malleja että näkee miltä ne roitit oikeasti näyttää ihmisen päällä, ehkä silloin saadaan  ennemmän  normaaleja malleja ja vaatteita normaaleille naisille eikä teinipojille suunniteltuja.

Vierailija

Mua ihmetyttää eniten se, että miksi semmoisia "tavallisen " painoisia malleja ei ole? Miksi on vaan niitä todella hoikkia ja pitkä säärisiä ja sitten valaita? Itse olen normaalipainoinen, painoindeksi 20, eli varmaan semmonen aika tavis enkä ole kyllä ikinä nähnyt mallia joka sopisi tällaiseen kategoriaan...

Vierailija

Minusta on ihan mukavaa että mainoksissa näkyy vähän muutakin kuin yhden näköisiä naisia ja sitä että rikkoo tuon kaavan voi vähän ylistääkin. Naiskuva mediassa on niin yksipuolinen. Miksi se ei saisi näkyä missään että naisia on todellisuudessa monen kokoisia? Itse toivoisin mainoksiin vielä näiden plusmallien lisäksi lyhyitä malleja, koska vaatteista ei oikein koskaan saa mitään käsitystä miltä ne näyttää 160 senttisen päällä.

Vierailija

ssss kirjoitti:
Plus-koon mallit saisivat painua hyvin kauas mallitoimistojen listoilta! Onneksi he ovat ainakin toistaiseksi merkittävänä vähemmistönä. Vaatteet näyttävät hyviltä vain laihojen päällä.

Syömishäiriöisiltä ei kysytä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minusta on ihan mukavaa että mainoksissa näkyy vähän muutakin kuin yhden näköisiä naisia ja sitä että rikkoo tuon kaavan voi vähän ylistääkin. Naiskuva mediassa on niin yksipuolinen. Miksi se ei saisi näkyä missään että naisia on todellisuudessa monen kokoisia? Itse toivoisin mainoksiin vielä näiden plusmallien lisäksi lyhyitä malleja, koska vaatteista ei oikein koskaan saa mitään käsitystä miltä ne näyttää 160 senttisen päällä.

Niin ja miksei mannekiineina voisi olla ryyppääviä, tupakoivia tai huumeita käyttäviä ihmisiä, noitakin kun moni harrastaa...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mua ihmetyttää eniten se, että miksi semmoisia "tavallisen " painoisia malleja ei ole? Miksi on vaan niitä todella hoikkia ja pitkä säärisiä ja sitten valaita? Itse olen normaalipainoinen, painoindeksi 20, eli varmaan semmonen aika tavis enkä ole kyllä ikinä nähnyt mallia joka sopisi tällaiseen kategoriaan...

No niinpä! Olen itsekin vähän ylipainoinen mutta ei noiden superlihavien kuvat auta vaatteiden valinnassa. Ja suhteellisen vähän niitä superlihavia kai loppujen lopuksi on. Normaalipainoisia ja vähän ylipainoisia kai olisi eniten, mutta ei meidän kokoisia malleja ole missään. Eikä niitä ihasteltaisi jos olisi.

Vierailija

Miettikää nyt paheksujat itsekin vähän pidemmälle. Ette te sano esim. down-nuoresta, että ai kun ihanaa miten se on vammanen. Miksi sitten lihavasta mallista sanotaan että ai kun ihanaa miten se on rehevä ja muodokas? Vammaisia ei ole enää korrektia nostaa jalustalle, hekin haluavat olla ihan taviksia, niin nyt on alettu nostaa sairaalloisen lihavia ihmisiä jalustalle. Miksi muka on millään tavalla "rohkeaa" olla niin lihava, että se aiheuttaa varmasti terveysongelmia? Typeräähän se on. Toki ylipaino on iso ongelma, mutta ei se auta ketään muuttamaan elämäntapojaan että ihastellaan sitä ihravuorta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Masentaa. Ap, masentaa kaikki painokeskustelut. Just nyt ei jaksa. 

T. syömishäiriöisen äiti. 

voi vittu ei tarvi avata näitä ja nillittää

Vierailija

Facebookissa on tosiaan muutama vaatekauppa, joilla on valikoimissaan 50-luvun tyylisiä mekkoja yms. Miksi juuri nämä kaupat usein käyttävät ylipainoisia tai jopa huomattavan lihavia malleja mainoksissaan? 

Vierailija

Kaikista vaatteista pitäisi nettikaupoissa olla kuva lihavan, laihan, normaalikokoisen, pitkän ja pätkän päällä. Voisi sitten jokainen katsoa sitä kuvaa, mikä eniten vastaa omaa kroppaa/miellyttää silmää. 😁

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat