Ärsyttää mun mies, on näköjään salajuoppo!

Vierailija

Ollaan kumpikin ryypätty reilusti, mutta on pyritty lopettamaan . Minä olenkin vähentänyt paljon. mutta mies näköjään piilottelee juomia, lavuaarin päältä putosi saippua wc aluspöydälle. Sieltä löytyi oluttölkki ,olenkin ihmetellyt miten humaltuu, kun vaikka juomme vieraiden kanssa jonkin viinilasin. Nyt ,kun paljastui alkoi minua syytellä rahan käytöstä ja sanoi. etttä eihän tuo olut maksa paljon.

Kommentit (7)

Vierailija

Eikö muilla ole salajuoppoja? Minua ainakin tuo ärsyttää . san oi eihän se maksa kuin euron, ei se mitä maksaa ,mutta se käytös.         

Vierailija

Asiasta on keskusteltava suoraan ja reilusti. Jos mies ei ole valmis lopettamaan ryyppäämistä,  sinun tulee vakavasti miettiä, mitä elämältäsi oikeasti haluat. Jokainen tekee omat valintansa. Jälkeenpäin on turha itkeä hukkaanheitettyä ja kurjaa elämää. 

Jokainen on oman onnensa seppä...

Vierailija

Kuinka monta annosta sinulla itselläsi menee viikossa?

Ei toista voi oikeasti muuttaa tölkkejä laskemalla eikä itse ole yhtään sen parempi, vaikka joisi viisi kaljaa vähemmän. Voit muuttaa ainoastaan omia juomatapojasi.

Vierailija

Onhan noita salaisia kätköjä tullut löydettyä täälläkin. Olenkin aina pullon löydyttyä joko siirtänyt sen eri paikkaan tai lisännyt siihen vettä tai etikkaa. Joskus kirjoittanut vittuilevaan sävyyn viestin pullon kylkeen mustalla tussilla. Meillä siis ongelmana ei ole se, että mies ottaisi olusen silloin tällöin, vaan ihan tolkuton kirkkailla lotraaminen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onhan noita salaisia kätköjä tullut löydettyä täälläkin. Olenkin aina pullon löydyttyä joko siirtänyt sen eri paikkaan tai lisännyt siihen vettä tai etikkaa. Joskus kirjoittanut vittuilevaan sävyyn viestin pullon kylkeen mustalla tussilla. Meillä siis ongelmana ei ole se, että mies ottaisi olusen silloin tällöin, vaan ihan tolkuton kirkkailla lotraaminen.
  On meilläkin ollu noita kirkaita juomia, väitti ,että konttaava vauva on ottanut pullon, kysyin miten se osaa aukaista pullon? Nyt on tasoittunut tuo juominen. mutta halut taitaa olla edelleen, kun pitää salassa juoda.AP

Vierailija

Vielä sillan allakin Kale väittää, että Rane on kovempi juoppo, kun se juo kolme pulloa kirkasta siinä missä Kale itse vain kaksi.

Tämä AA-kokouksessa kuultua, kun vierailin siellä Al-Anon porukkani kanssa 20 vuotta sitten. Nin se vaan menee.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat