Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

naiset kertokaa rehellisesti oletteko silmäilleet

Vierailija

Jos vastaan on kävellyt komea matumies, koska kyllähän niitäkin on.

Sivut

Kommentit (28)

Vierailija

Hyi saa**** En todellakaan. Vaihdan kadun toiselle puolelle. Tosin Kreikassa ja Italiassa olen kyllä ihaillut paikallista tummaa mieskomeutta.

Vierailija

En ole silmäilemällä silmäillyt, mutta tottakai komeita miehiä löytyy ympäri maailmaa. On sitten matumies, kiinalainen tai venälääne

Vierailija

Täytyy myöntää, että muutamaan komistukseen olen vilkaissut kahteen kertaan, niil oli mageet ruskeet silmät ja jotain hiton seksikästä siinä katseessa, harvoin suomalaisilla miehillä näkee noin intensiivisiä silmiä, katsetta ja seksikkyyttä ja ei ne kaikki ole mitään isis raiskareita.

Liisa

En. Vaikea silmäillä onko komea kun olen kasvot painautuneena maata vasten, ja hän on takanani pitäen yhdellä kädellä veitseä kurkullani ja toisella repien housujani alas.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En. Vaikea silmäillä onko komea kun olen kasvot painautuneena maata vasten, ja hän on takanani pitäen yhdellä kädellä veitseä kurkullani ja toisella repien housujani alas.

In your dreams.

Vierailija

Olen joskus katsellut tummempia miehiä tietämättä, ovatko he esim.  eteläeurooppalaisia tai turvapaikanhakijoita. Selvästi turvapaikanhakijoilta vaikuttavia miesryhmiä pyrin olemaan katsomatta päin, joten en varmaan edes huomaisi jos joukossa olisi komeita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

In your dreams.

or fantasy?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat