Mitä mieltä tästä Victoria's Secret-mallista?

Vierailija

https://www.instagram.com/hoskelsa/

Juuri tämän tasoisia malleja pitäisi VS:llä ollakin.

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Tylsän näköinen. Varmaan moni pitää kaunottarena, muttei säväytä omaa silmääni mitenkään, ei jää mieleen enkä katsoisi noita kuvia kahdesti. En kuitenkaan rumaksi sano, itse vain pidän persoonallisemmasta.

Vierailija

Ei kyl mistään kotoisin. Mä tykkään semmosesta luonnollisesta naapurintyttö-luukista. Ei iske niin yhtään tommoset barbie-keijukaiset. Mä tykkään et nainen näyttää semmoselta perus tavikselta joka on semmonen sopivan muodokas (156 cm / 78 kg). Naisessa pitää olla jotain mistä ottaa kii!

_MIES_ 36

Vierailija

Joo semmonen tosi luonnollinen nainen on parempi. Tihrut silmät, ohuet huulet ja laatikon malliset kasvot on tosi ihanat.

T. toinen mies ikä 27

Vierailija

Näyttää leikellyltä.

Mitä henkilökohtaisiin mieltymyksiini tulee, noh, ihailen jakadehdin kurvikkaampaa ja naisellista vartaloa. Sofia Vergaran vartalo siunaantuu todella harvalle naiselle. Sen sijaan kuka tahansa voi halutessaan laihduttaa alipainoon. 

Vierailija

Aiemmin olen hänen kuviaan katsellut Instagramista enkä sillä tavalla nähnyt sitä upeutta mitä kaikki hehkuttaa. Äsken katselin Googlesta kuvia VS:n näytöksistä ja olihan se joo sittenkin aika upea! Ei yhtään mun tyylinen, että ihan henkilökohtainen mielipiteeni on ettei nappaa...mutta ymmärrän kyllä miksi todella moni on kanssani eri mieltä.

Vierailija

Mun mielestä tuollainen "upeus" on jotenkin väsyttävää. Vähän niin kuin sisustusblogi, joissa koti on stailattu huolella. Se on sellaista taustakohinaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ei ole tullut puolustamaan tämän mallin ulkonäköä, vaikka hän on saanut vain negatiivisia kommentteja?

Koska naiset puolustavat vain rumia ja tavallisia naisia.

Vierailija

Nätti vartalo, mutta joku noissa kasvoissa tökkii. Liian alien-naama, kuten monet muutkin mallit. Lisäksi kuollut katse. Tarttis vähän pilkettä silmäkulmaan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat